nennemor og vesla Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Mange som har stått opp? Er av alle ting våken, men det blir vel en liten dupp igjen om en liten stund tenker jeg. Håper alle får en strålende dag
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 jepp, har stått opp,men ikke stelt meg:) dvs,har ligge våken siden kl 4 inatt, så spørs om jeg ikke snart dupper på sofaen her:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg er i allefall våken.. På jobben nå.. Håper dere får en super dag alle sammen.
nennemor og vesla Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 Ute i permisjon, så ingen jobb. På planen står å starte oppvaskmaskinen. Om jeg er ekstra flink så kanskje jeg legger sammen noe tøy...
rampejenta - ny spire Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Ja jeg er våken.. skal straks dra på jobb i barnehagen..
Gjest mor75 Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Stod opp litt over kl 6. Har ikke sovet godt, og går og kjenner på masse murringer, muligens noen rier............ Hadde en sterk ri i går kveld, men ble ikke mer av det. Gikk tur, og ble skikkelig vond framme i symfysen av det. Er ikke inspirert til de store gjøremålene. Moren min har de to andre barna hos seg, og mannen min er gått på jobb. Håper det skjer noe på ordentlig snart. 4 dager til termin :-O
marghald Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Jeg har sønnen min på 4 år hjemme fra barnehagen idag, så her er vi oppe! Med termin om 12 dager og en gutt full av brennkopper ebgynner jeg å bli litt bekymra... Starter antibiotika i dag, så vi håper smittefaren er over før babyen kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå