Gå til innhold

30.uke=søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som sliter med å sove så tidlig?? Jeg tror jeg sov maks 3 timer i natt....er helt utslitt:(

Har jo litt å se frem til når jeg skal fortsette sånn i 10 uker til:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover også liiite... Våkner før 06 gjerne, også i helgene...

Ikke rart man er utslitt på dagen. Er i uke 29 jeg, så jeg se rjo virkelig fram til fortsettelsen *dån*

Skrevet

Er 31+3 og sover også dårlig noen netter, ca 3 netter pr uke som er helt pyton med 2-3 timers søvn. Våkner ellers mye, men dette hører med siste trimester har jeg forstått, så jeg jobber nå 50% slik at jeg kan komme litt senere på jobb når det er behov, og det er det :o)

Skrevet

Hei ! Jeg er 39+3.

Ja !!! Ihvertfall var det sånn for meg. Jeg sov ekstremt lite tror jeg. La meg ved 22.00/22.30 tida, men sovnet ikke som regel før 04/05 tida. Ofte kunne jeg ligge å vri meg helt til halv 6. Så våknet jeg da mannen skulle på jobb kvart på 6 og lå våken til 7 tida. Dette var mens det ennå var skoleferie, og datteren min (6) sov heldigvis lenge om morgenen. Så fikk sove til 10 hvis jeg var heldig.

Men så rettet det seg opp for noen uker siden, så nå sovner jeg med en gang, våkner flere ganger for å gå på do, men sovner igjen med det samme. Nå føler jeg meg uthvilt når jeg står opp. Og trenger ikke gå å legge meg igjen heller, etter datteren har dratt med bussen 7.50. Spiser frokost og er våken :-D

Så det kan være lys i tunnelen for deg også :-D

Skrevet

Tydeligvis ikke bare jeg som har problemer med dette, nei. Våkner alltid før 06.00 - i dag var det 04.45! Sukk! Fint vi får trening i nattevåk, men det hadde vært litt kjekt å få sove ut før babbisen kommer, for da blir det jo veldig lite søvn!

Når jeg ikke får sove leser jeg litt bok og sovner ganske snart, så det kan være et lite tips. Også drikke lite på kvelden så man i alle fall slipper å gå på toiletten!

Skrevet

Heisann!

Jeg er nå 35+1 og har slitt veldig med søvnen fra uke 28-29. Har hatt tunge netter med smerter i kroppen pga belastnings trykk osv. Jeg fikk grei beskjed av jordmor at jeg måtte bare sove når jeg klarte det uansett om det var på dagen, det ville ikke forstyrre nattesøvnen dersom en har mangel på total søvn. Så jeg begynte med å stå opp med samboer når han gikk på jobb laget meg frokost og satt våken en stund før jeg la meg ned på sofaen og sov litt ;o) (har vært aktiv sykemeldt) Nå kan jeg ikke si annet enn at nattesøvnen er blitt bedre, jeg våkner en gang i 6 tiden men sovner igjen et øyeblikk etter på og kan sove til alt mellom 8-13 med "tissepauser". Vet ikke om alle er så heldig men for meg nå går dagene mye lettere og jeg føler meg mye bedre så det kan bli bedre=) Dere får i hvertfall håpe på det=)

Skrevet

Jeg er i uke 31, og har motsatte "søvnproblemer"... Sover som en stein, og får ofte trettheten kastet over meg i løpet av dagen... Skumlest hvis jeg kjører bil, og nitrist på lørdagskveldene. Men et luksusproblem ift å ikke sove egentlig...

Skrevet

åjada...35+4 her og sliter som en guuud med å sove godt på natta! avbrutt av tissepauser,samt lange pauser der jeg rett og slett bare er lys våken! i tillegg til dette våkner man jo sånn halvveis hver bidige gang man snur seg da..fryktelig frustrerende!

sa til mamma her i går at jeg gleder meg til å få sove skikkelig på natta når ungen er ute..hehhe,ad holdt ho på å le sæ ihjel da,for er vel ikke akkurat for gitt at det blir MER søvn;O) og det har ho jo sikkert rett i

Skrevet

Ja! Og er nå i uke 38 og er sliiten... Våken store deler av natten pga bekkensmerter og magesmerter, er en zombie hele dagen men klarer ikke å sove :-p

Baby, kom ut!

Skrevet

jeg sover hele natta, uten problemer. det er ikke alltid at søvnen har vært like god, men det er helst pga at bekkenet gneger mens jeg ligger. Jeg sovner som regel rundt klokka tolv på natta og sover til rundt ti på dagen. og muligens en liten dupp på dagtid og.

jeg er forresten i uke 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...