Gå til innhold

Hvordan går legging om kvelden?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg stort sett kunnet legge Marius i våken tilstand:)han er happy og ligger og prater osv en stund. Så blir det litt sutring før han sovner.Deilig å slippe å la han sovne til puppen hver kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det grøt kl 19.00, litt leking på gulvet også er det kveldsskift, pupp og natta kl 20.00/20.30.

 

Veldig deilig å kunne få litt tid for seg selv ja, før så var hun ikke i seng før kl 23.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bader og gir henne flaske rundt kl 19.00 så legger jeg henne. Hun sovner av seg selv i sengen. Hadde to tre dager her forleden da hun ikke ville roe seg og gråt ganske masse. Fikk litt kos og nattasang så ordna det seg.

Har også hatt en del problemer med at hun våkner x antall gr om natten fordi smokken datt ut, men bestemte meg i helgen for å legge henne på eget rom og det har funka kjempebra! (Er nemlig helt sikker på at hun merket at vi var der selv om hun ikke våknet eller noe).

 

Så nå har vi kvelden og soverommet for oss selv! Kan anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirerende! Samme problem med smokken her. I helga MÅ det bli eget rom på nurket. :o)). Når du legger henne ca kl. sju, hvor lenge sover hun da uten å våkne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leggingen går bra.

Får kveldspupp i dobbeltsenga ca 19.15,så er det legging i våken tilstand i senga.

Ligger der og leker og tuller for seg selv.

Litt sutring før han sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legging har gått meget bra egentlig siden juni. Begynner nattstell i 1830-tiden, bader annenhver dag så flaske med melk, noen nattasanger og så våken i køy. Ligger som regel og maser for seg selv en liten stund. Noen ganger er det litt sutring men med litt kos går det bra. Får flaske i 23-tiden og lurer litt på hvor lenge han egentlig har bruk for den. Sover til 7-8, kommer oppi vår seng og er oppe mellom 8-9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei deardeer,

 

har ikke hatt dataen oppegående på noen dager. Jeg legger henne i sju tiden ja og da sover hun til en gang mellom 7 og 8 om morgenen som regel. Våkner kanskje tidligere fra tid til annen men det er forsåvidt greit for meg for mannen min står opp i 6 tiden hver dag og da våkner jo jeg også som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...