Nit@™ Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Får han ikke til å sove igjen uansett hva jeg prøver. Han kunne drøyd en time i alle fall.... Råd?
Nit@™ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2007 Mente jo 05.30... Trøtt ja ;o)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Oi, det var tidlig ja! Jeg synes det er alt for tidlig når Victoria våkner klokken 07.00 jeg. Men for meg så fungerer det fint og ta henne med ut i stuen en times tid, så legger jeg henne i 08.00 tiden igjen, og da sover hun som en stein et parr timer. Har du prøvd det? )
Nit@™ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 Det virka før, når han var mindre. Nå er han 19 mnd og håpløs og få lagt igjen på morgenen. Det som er så dumt er at hele døgnet hans blir rart. Pleier å ha dubben sin 12.30, men når han står opp så tidlig vil han sove 11.30, og dermed blir ettermiddagen såååå lang ( Han legger seg for kvelden kl 19.30, men når han vil ha dubb så tidlig vil han gjerne legge seg for kvelden kl 18.30, men da står han jo opp enda tidligere..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Sønnen min begynte pluttselig med det der han også. Han har alltid vært sånn som har sovet til halv 9 hver eneste dag. Men etter at jeg begynte på skolen og måtte vekke han om morgenen begynte han å våkne kl 06 å nekte å sove igjen.. Det er tidlig ja!! Iallefall for oss som er vandt med å sove over 2 timer lengere.. For å prøve å få han til å slutte med det korta vi ned dagsduppen til max en time, og utsatte legginga til halv 8 i stedenfor kl 7. Det hjalp ikke med en gang men etter en uke så sover han stort sett til halv 8 og det er godkjent. Da sover han i 12 timer iallefall.. Han er jo stuptrøtt på kvelden da, men går som regel greit å holde han oppe.. Han er å 19mnd..
Nit@™ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 Min sover som regel dubb på 2 timer på dagen. Men om jeg kutter den ned tror jeg han blir så overtrøtt, og da kan vi bruke 2 timer på å legge han. Men jeg kan jo prøve å strekke tiden før dubben, og bare la han sove 1 time. Før sov han som regel til 07, og det er mye bedre enn 05.30 )
Under den hvite bro Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 her varklokka 5.50!!!! HJELP....gir deg en klem jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå