Gå til innhold

Nytt familiemedlem hjemme hos oss! =o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk vi fanget en kattunge! (nabo som hadde en kattemamma som fødte i skjul,og har beskyttet kattungene sine med nebb og klør og fres siden de var nyfødt).

Lenge har datteren min dratt dit,og lokket og "pusset", til ingen nytte.

Men i dag fikk gubben endelig tak i den ene katteungen, og det ble den hun ville aller mest ha!

Så nå har jeg nettopp kommet hjem fra butikken med kattedokasse,mat,leke,middel mot lopper (just in case) og spade for dokassen.

Kattepusen er en tigerstripet liten skjønning!

Lillegutt på 22,5 mnd har aldri sett en katt før, så da han fikk nærkontakt med pusen, kom det; "WOOW! doggie!Look at thaaat!" med ivrig latter!

Katten fikk tilogmed en nuss! =)

Den er utrolig tillitsfull,selv om den ser litt trist ut.Stakkars...første natta fra mamman sin og 4 søsken.

Men den har det godt! Den har fått en rose lodden pute å ligge på, når den ikke ligger på hjertet til den nye "mamman" sin (datteren min).

Endelig fikk hun katt igjen =o)

Jeg må ærlig innrømme jeg er mere kattemenneske enn hundemenneske....men ikke si det til de to hundene våre.

;o)

Han eller hun er født midt på juli, og er et skjønt lite nusk. Alldeles nydelig er pusen.

Nå må vi lære minsten at det heter "kitty" (ellr kattepus), ikke doggie.

=o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte dytte en solskinnshistorie om en pusekatt....

Nå vurderer jeg sterkt om den kun skal være innendørs. Vil ikke den skal bli påkjørt..

Skrevet

Gratulerer med ny pus.

Jeg er veldig sterkt imot innekatter, og håper du revurderer å la den være inne.

Skrevet

Du begynder da næsten og få din private zoo :-)

Hva siger hundene og ikke mindst fuglen til det nye medlemmet??

Skrevet

Elghunden husker sikkert katten vi hadde fra før, og denne er nesten prikk lik den,så jeg håper det går bra.

Men vi har ikke introdusert kattungen enda.

Hun bor på rom i 2.etg nå, og har alt den trenger der oppe. Tror den må få bli vant med oss,først.

Mulig det er nok dyr her nå, men 9 åringen vil ha en øgle eller noe sånt..hehe

Men da er det stopp!

Skrevet

Dante;

det er jo bare det,da, at vi bor veldig nært en sterkt trafikkert highway.

Nå ligger den og storkoser seg på skulderen til "nymamman" sin.

=o)

Har hørt den male allerede, så den føler seg forhåpentligvis trygg og glad her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...