Gå til innhold

Northernlights!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for linken til Outlet mall'et!!! Jeg kommer garantert!!! Naa maa jeg gaa over skuffer og skap til ungene for aa se hva de trenger. Jeg vet A trenger alt, saa dette kan fort bli dyrt=)

Og skulle selvfoelgelig ha nevnt i den andre traaden din med Wal Mart levering. Har du sjekket Lowe's og leke apparatene de har? De leverer de ogsaa, men kan hende det ikke er saa dyrt.

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

i dag har vi vært på 3 forskjellige superstores, og ingen hadde det huskestativet.

=(

Betaler ikke 200 dollar for shipping.Det synes jeg er altfor dyrt. Lowes har ikke noen bedre tilbud.Har sjekket både der, og en god del andre steder.

Men det jeg tror jeg skal gjøre i morgen,er å ringe walmart.com, og se om de ikke kan gjøre en bitteliten tjeneste for en stakkars kunds likevel;shippe det gratis til nærmeste wal-mart!

=) "snille bar får ingenting, for de tør ikke å spørre" sier mamma alltid!

hehe

Jeg og datteren min dro på school shopping på den outleten, og det var mye der,ja...jeg gikk føttene av meg. Det er forresten en bra skobutikk der, med bare kjente merker. Vi kjøpte oss et hver sitt adidas sandalpar;kjøp et par til full pris, det andre 50% avslag.

Har man penger nok,kunne man handlet MYE mer ;o)

Vi måtte sette en stopp den dagen...tenåringer tror jo pengene kommer rett ut av rumpa til mor og far!

;o) Og det gjør de jo dessverre ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...