nattensDronning Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 til og med 12 september så har Sparkjøp 25% på Tom & Trine ullklær (bodyer,luer,longser,gensere,ammeinlegg,strømpebukse). De har det i hvertfall her i Stavanger. Jeg synes det er så kjekt med ull (bra til å regulere varmen), og har kjøpt både lue,ammeinnlegg og flere bodyer (den minste størrelsen jeg så var 60cm)
Miamed4mannpåvei Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ja er samme tilbud i Haugesund. Er godt fornøyd med Tom & Trine
kariuss Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 jeg har også kjøpt bodyer fra tom og trine, bebisen kommer ikke før i januar da, men syns de ser bra ut.. og hørt at de er det også.
nattensDronning Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 ennå en dag igjen.....
ruffen Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Er veldig fornøyd med Sparkjøp sine ullklær til baby. Det eneste er at de kan rakne litt i sømmene etter mye bruk, men da er det bare å sy igjen og så er de like gode som nye. ) Kjekt med litt andre farger enn mørkeblått og lyst også. ) De har fått inn noen fine stripete bodyer/luer etc, som er litt tykkere.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Jeg er ikke fornøyd med ulltøyet til tom og trine. Syntes det blir fort hullete og rakner i sømmene. Alt annet ulltøy jeg har kjøpt har jeg kunnet ta vare på til nesteman, det er omtrent like fint, men det fra sparkjøp har måtte gå rett i bosset.
Birthen Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Jeg har masse erfaring med både Tom&Trine, Janus og Iris sitt ulltøy. Alt har vært like bra. Det som har fått hardest medfart i maskin er selvsagt blitt fillete etterhvert, men det gjelder alle tre merkene... Har kjøpt nytt fra Tom&Trine denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå