Gå til innhold

tips....... ullklær på Sparkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

til og med 12 september så har Sparkjøp 25% på Tom & Trine ullklær (bodyer,luer,longser,gensere,ammeinlegg,strømpebukse). De har det i hvertfall her i Stavanger.

Jeg synes det er så kjekt med ull (bra til å regulere varmen), og har kjøpt både lue,ammeinnlegg og flere bodyer (den minste størrelsen jeg så var 60cm)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er samme tilbud i Haugesund. Er godt fornøyd

med Tom & Trine :)

Skrevet

jeg har også kjøpt bodyer fra tom og trine, bebisen kommer ikke før i januar da, men syns de ser bra ut.. og hørt at de er det også.

Skrevet

ennå en dag igjen.....

Skrevet

Er veldig fornøyd med Sparkjøp sine ullklær til baby. Det eneste er at de kan rakne litt i sømmene etter mye bruk, men da er det bare å sy igjen og så er de like gode som nye. :o)

Kjekt med litt andre farger enn mørkeblått og lyst også. :o) De har fått inn noen fine stripete bodyer/luer etc, som er litt tykkere.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med ulltøyet til tom og trine. Syntes det blir fort hullete og rakner i sømmene. Alt annet ulltøy jeg har kjøpt har jeg kunnet ta vare på til nesteman, det er omtrent like fint, men det fra sparkjøp har måtte gå rett i bosset.

Skrevet

Jeg har masse erfaring med både Tom&Trine, Janus og Iris sitt ulltøy. Alt har vært like bra. Det som har fått hardest medfart i maskin er selvsagt blitt fillete etterhvert, men det gjelder alle tre merkene... Har kjøpt nytt fra Tom&Trine denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...