Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg holder til inne på tyten. Og stortrives ) Jeg begynte å henge litt på dib da jeg var gravid, og makan til drittslenging og ondskapsfullhet utløst av kjedsomhet har jeg ikke vært borti. Før jeg kom inn hit. Her har jeg blitt kalt * løgner da jeg fortalte at jeg hadde hatt kreft * jævla drittkjerring * fitte * taperjævel fordi jeg ikke har fullført vgs * snylter fordi jeg har vært alenemor og masse annet... *rulle med øya* Jeg fikk heldigvis også god kontakt med to jenter her inne, det er derfor jeg fortsatt stikker innom. Men jeg trives mye bedre på tyten. Folk der er mer laid back, gidder ikke drive personhets. Om jeg har en dårlig dag, går jeg IKKE inn på dib.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 det er nok kun sjalusi og misunnelse som får enkelte her til å steile av vitytes. Kanskje har de ingen andre steder enn her å være, og det kan da ikke føles godt i lengden. Får jo ikke akkurat oppbacking og gode råd her inne. Måtte de få ro en dag og være glad for det de har i stedet for å rakke ned på det de egentlig ønsker seg. "den jakka der var støgg" *løpe til mor å gråte den til seg*
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Nettet er da fullt av steder man kan skravle på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå