Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Noen våken her? Jeg skal teste i morgen tidlig og klarer ikke legge meg:) Og så har jeg et lite spørsmål som dere nok kan svare på-- Første gang for meg så jeg føler meg litt blank:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Er våken jeg!:-)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hmm.. ikke noe liv her.. spør likevell jeg, så har jeg i alle fall fått det ut. Jeg sluttet med prev for 5 mnd siden, og allerede første pp kom tante for sent. Derfor tok jeg en test og den var positiv.. Så gikk det ni dager og jeg fikk mensen likevell. Men det var fryktelig vondt og varte kun en dag..?? Jeg tenkte til og begynne med bare at testen tok vel feil.. men mine spørsmål er som følger: Kan jeg ha vært gravid og mistet? Og hvis jeg gjorde det, er det større sjanse for at det skjer meg igjen enn det er for at det hender noen som aldrig har mistet.? Hadde satt stor pris på svar, er litt nervøs i natten:)
Dubbe Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Våken jeg også.. men må legge meg om ikke lenge. Bare ta en siste sigarett
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Noen tanker om dette Riga+hippiesnulla & piratspira ?? Du har kansje vert gjennom dette før? (graviditet altså:=)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 hei ~Dubbe*ØnskerEnBebisIMagen*~.. Kjekt og ikke være alene i natten:) Har samboer i nordsjøen så jeg må teste alene i morgen.. Hvis jeg tør.. hehe
Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Hmm, det var litt beroligende:) Hadde ikke tenkt og være oppe hele natta. Men mener du at jeg burde legge meg eller at om jeg får positiv er det samme svar nå som i morgen?? For da klarer jeg jo ikke vente:) Sitter og drikker kaffe (av alle ting!!) og en venninde fortalte meg at jeg skal ikke teste når jeg har drukket kaffe..det kunne vist forstyrre resultatet?? Er forresten 17 eller 18 dager over el nå.. så jeg bør kansje få riktig svar uansett?
Potetstappe Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Jeg er våken! Snuppa er bare 2 mnd og har 3 tenner på vei! Blir nok en laaang natt!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 En blir jo tissatrengt av å drikke, men samtidig så vanner man ut hcg-en, så det virker jo litt mot sin hensikt. Men er du 17-18 dager over EL så ser jeg ikke problemet med å teste nå! Jeg har jo selv aldri testa med morgenurin.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Hei!! Sitter her og venter spent nå jeg:) Leste på cb testen at hvis du tester etter ikm kan du gjøre det når som helst på dagen så jeg klarte ikke holde meg lenger... Jeg er nemlig 4 dager over (inkludert tirsdag).. Herregud jeg skjelver... *håpe håpe*
Gjest Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Jeg er gravid!!!!! Jeg sitter her og skjelver nå... det er klar og tydelig kryss... Jøss.... hva gjør jeg nå...?? Nå får jeg jo i alle fall IKKE sove...... Tror jeg må ringe og vekke samboern jeg... driter i om han skal jobbe i morgen!!
kosemæ Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 jeg er også våken! Venter spent med deg!
kosemæ Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Å!!! Så morsomt! Gratulerer!!!!!! Føler meg nesten delaktig her jeg sitter og får vite! Har forresten termin i dag, så her er vi like spente som deg! Gratulerer igjen! Ti-hi!
Gjest Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 Tusen takk!! Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre nå.. Må vel prøve og finne roen så jeg kan legge meg etterhvert.. Lykke til med termin da!! Dere må jo være kjempespent nå
Gjest Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 Hmm.. hva gjør jeg nå da? akkuratt nå liksom.. får ikke sove akkuratt.. Ringte samboer og han ble helt på gråten:) Noen tips om hva jeg må tenke på de nermeste dagene?? Da er jeg i alle fall ikke røyker fra i dag:) Det ser jeg ikke på som noe valg, det er bare sånn det er, her blir ikke snakk om og prøve, jeg er ferdig og røyke! Det er helt fantastisk og sitte her og se på den lille ekstra blå streken.. Hmm, føler jeg plaprer litt ukontrolert nå.. hihihi.. men nå kan jeg jo skylde på hormonene!! hehehe
kosemæ Skrevet 11. september 2007 #19 Skrevet 11. september 2007 Er spent, ja, men har selv ingen tro på at det skal skje med det aller første. Er uansett ikke lenger enn 2 uker til, så snart blir det baby! Du kan tro du har mange spennende mndr framfor deg; jeg kunne ikke vente til 1. tri var overstått; ble liksom mer virkelig da. Etter det synes jeg det har gått kjempefort! Håper du får sove litt i natt; er jo ikke enkelt når du har en liten menneskespire i magen! Men pyttsann; en våkenatt fra eller til! Lykke til med alt!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. september 2007 #20 Skrevet 11. september 2007 Oioioi...gratulerer så mye!!!:-) Så bra at du ikke behøvde å gå oppe hele natta for å vente med å teste, men jeg tenker meg at det blir en søvnløs natt likevel! Tenke seg det at du har en spire inni magen!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #21 Skrevet 11. september 2007 Lykke til selv!! Håper alt går bra med fødsel, kan nesten ikke fatte at det er min tur om 9 mnd:) Vel, takk for følget jenter:) Nå skal jeg prøve og sove litt, har ikke vert så oppspilt på lenge... Men føler meg litt roligere nå Vel, ha en strålende natt! Det skal jeg ha, om jeg sover eller ikke.. Jeg blir vel nå og finne på 1.tri..
Gjest Skrevet 11. september 2007 #22 Skrevet 11. september 2007 Takk for det Riga+hippiesnulla & piratspira, din fortjeneste at jeg ikke ventet:) ahh, jeg gleder meg masse!!
vårina Skrevet 11. september 2007 #23 Skrevet 11. september 2007 Gratulerer med den positive testen:-) Kom på chatten da..visst du ikke får sove..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå