**bambi22** Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg pleier å få tr på søndagen eller mandagen,men ikke kommet noe enda!da er det ett lite håp denne gang etter alle pp! Noen flere med ikm 13? evt symtomer ol?
rampejenta - ny spire Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 jeg har ikm 13.. og da gjelder det.. kommer tanta da, så blir det ingen mere temping og ingen mere testing.. er lei og sliten av stresset.. så da får skjebnen avgjør når jeg skal få barn...
**bambi22** Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 hei, kjenner meg igjen meg der...dt er slitsomt dette her,+ veldig stressende,så enig at skjebenen får avgjøre.kansje det er stresset som gjør at vi og ikke blir gravid?hm... men i dag er det tirsdag og jeg ser fremdeles ikke noe til tr,så enda ett håp igjen! Lykke til rampejenta#7pp# :)Håpe du har en spire denne gangen!
rampejenta - ny spire Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 tusen takk.. lykke til, til deg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå