Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ap på meg, rv på mannen men ser ut til at det blir frp ordfører her i byen,-(
carbonara Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Rv til kommunevalg, sv i bydelsvalget, mannen stemte sp. Misfornøyd med valget kan en si...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Så kult å se at frp velgere står frem med nick! *heia*
Helene <3 Sarah Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Vi stemte AP, men kommunen er helt klart en FRP kommune.. Blankt på fylkestinget
suseduse Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 vi stemte begge venstre på begge valg
VinterSol+2 Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 er jo masse frpvelgere på dette forumet da. husker det var en opptelling for en stund tilbake, da var det stooor overvekt av frp-ere. MED nick. vi stemte Ap ved kommunevalget, Sv ved fylkesvalget. ikke heelt fornøyd med valget nei... men regnet ikke med noe annet egentlig..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Jeg stemte Ap på begge.. Sambo Ap og Sv.. Bor i Oslo.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 Vi stemte Høyre:-)
pinglo Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 Helt klart FRP. De rød grønne er en glemmesak her i gården. De vant ved forrige valg, og det endte med at jeg og mange andre mistet jobben. Tror ikke det er så mange sjøfolk som stemmer på de lengre.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #19 Skrevet 11. september 2007 SV på begge. Kan ikke fatte å begripe at så mange småbarnsforeldre stemmer Frp.....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #20 Skrevet 11. september 2007 hmmm..de som stemmer FRP er sosser fra Oslo kan jeg tenke meg!! hehe:-)
Ungspika_m_gutta Skrevet 11. september 2007 #21 Skrevet 11. september 2007 AP selvfølgelig, sambo SP og AP.. HELDIGVIS ble det flertall! Men det uroer meg at FRP ser ut til å vokse.. Da er det slutt med oss som bor på landet :( .. og stakkars barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå