Gå til innhold

Hva stemte dere i dag folkens?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ap på meg, rv på mannen men ser ut til at det blir frp ordfører her i byen,-(

Skrevet

Rv til kommunevalg, sv i bydelsvalget, mannen stemte sp. Misfornøyd med valget kan en si... :)

Skrevet

Så kult å se at frp velgere står frem med nick! *heia*

Skrevet

 

Vi stemte AP, men kommunen er helt klart en FRP kommune..

Blankt på fylkestinget

Skrevet

er jo masse frpvelgere på dette forumet da. husker det var en opptelling for en stund tilbake, da var det stooor overvekt av frp-ere. MED nick.

 

vi stemte Ap ved kommunevalget, Sv ved fylkesvalget. ikke heelt fornøyd med valget nei... men regnet ikke med noe annet egentlig..

Skrevet

Jeg stemte Ap på begge..

Sambo Ap og Sv..

Bor i Oslo.

Skrevet

Vi stemte Høyre:-)

Skrevet

Helt klart FRP.

 

De rød grønne er en glemmesak her i gården. De vant ved forrige valg, og det endte med at jeg og mange andre mistet jobben. Tror ikke det er så mange sjøfolk som stemmer på de lengre.

Skrevet

SV på begge.

Kan ikke fatte å begripe at så mange småbarnsforeldre stemmer Frp.....

Skrevet

hmmm..de som stemmer FRP er sosser fra Oslo kan jeg tenke meg!! hehe:-)

Skrevet

AP selvfølgelig, sambo SP og AP.. HELDIGVIS ble det flertall! Men det uroer meg at FRP ser ut til å vokse.. Da er det slutt med oss som bor på landet :( :( .. og stakkars barna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...