camz Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Skal skrive i minneboken til en jente på 9 år også har jeg glemt de fine minnenne jeg kunne før i tiden, noen som kan noen fine?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 http://www.aktivioslo.no/minnebok.php ;0)
chill+enda en til Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Når berg og dal oss skiller og du meg ikke ser så husk at det var .......... som disse linjer skrev Det var visst eneste jeg kom på sånn i farten...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 http://www.barnemix.no/minneboka/lykke.php Her og:)
chill+enda en til Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ja, også Når du blir gammel og ingen vil ha deg, så sett deg på taket og la kråka ta deg!
er det muuulig Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 V LEV L roser er røde fioler er blå jordbær er søte og du er like så...:-) når berg og dal oss skiller og du meg ikke ser så husk at det var...... som disse linjer skrev huff....husker ikke sånnt i det hele tatt lenger......
¤ my precious ¤ Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Hihi, satt akkurat med minneboken som mamma hadde da hun var liten...m fant den etter et ryddesjau :-) Her er noen rim som sto i den; ~Jeg kan ikke rime om du slo meg i svime med en soplime ~Med pudder i veska og nesa i sku Vandrer føken ....... mot .......'s by ~Du er glad i mor og far, derfor du et minne har. Når du ut i verden drar, ass det selv - vær alltid var. ~Når dugår på livets vei, finner du en forglemmeei. Ta den og les i den, en kjærlig hilsen fra en venn. ~Ikke er jeg Ibsen, heller ikke Bull. Derfor blir dette... ...bare noe tull.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 En forglemmegeikrans i ditt navn vil jeg binde Håper du husker din kjære/klasse/gamle etc venninne Opp en trapp og inn en dør Min adresse er som før Kommer ikke på flere... tror jeg må lete fram den gamle minneboken min...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Kom på ett til... Jeg kan ikke trylle Jeg kan ikke spå Men et lite minne Kan du alltids få
mammaen til G & A Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 He he, vet ikke om dette er et minne du vil skrive da=) Eneste jeg kunne komme paa i farten. Skriv en stor T og saa inne i t'en skriver du ygg oy il annlegen ar anna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå