Gå til innhold

MAT: Det værste du vet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra ting jeg ikke hadde fått meg til å spise og dermed aldri har smakt, som snegler, blekksprut osv, så er en av mine verstinger: LØK! Desverre mener ca 99% av den voksne norske befolkningen det motsatte av meg, så løk er jo å finne i nesten all mat og alle oppskrifter, *sukke*

Skrevet

Pluss egentlig myyyyye annet :) Jeg er veldig kresen... eller veldig bevist på hva jeg spiser, for å si det på en pen måte :) He, he.

Skrevet

Reker - har prøvd å spise det mange ganger men klarer ikke venne meg til det.

Svisker, spesielt svisker i bløtkake og sviskekompott - æsj.

Skrevet

Úten tvil: Asparges!

Jeg likte det før, men da jeg var 21 fikk jeg glaaskår i halsen som knuste til veldigsmå biter og da var asparges det eneste jeg fikk spise av vanlig mat i 3 uker....

Etter det klarer jeg det bare ikke... Bhuff!

Skrevet

Jeg liker alt som har vært nevnt her.

Er omtrent ikke den ting jeg ikke liker.

Eneste er kanskje dravle, det er ekkelt.

Skrevet

Kokt fisk (spesielt torsk og makrell) og biff (rødt kjøtt) er det absolutt verste jeg vet.

Skrevet

Sån er jeg også, men som sagt asparges... ugle....

Skrevet

Rosenkål!

Smaken og konsistensen byr meg i mot. Ikke så glad i grønne bønner heller, men det klarer jeg å spise i hvert fall.

Eller så er jeg altetende :)

Skrevet

Hehe.. hvor skal jeg starte? Jeg har en sperre mot oppvarmet mat. Mat som har stått i kjøleskapet et par dager, særlig hvis det er noen form for suppe.. kjøttsuppe og fiskesuppe klarer jeg ikke i oppvarmet tilstand. Aner ikke hvorfor. pålegg som jeg ikke har helt kontrollen på hvor gammelt er takler jeg heller ikke, selv om det lukter helt ok. Jeg brekker meg av brokkoli, blomkål og gullrot kjørt i blender, til babymat.

Koriander i pulverform er jeg ikke særlig begeistret for. Rosiner er godt, men så fort de puttes i boller blir de grusomme. Varm eplejuice, uer, tunfisk på boks, sushi (ris kokt i eddik er naturstridig), ihjelstekt kjøtt a la svigermor, sommerkoteletter, thousand island, ketchup, makrell i tomat, alt kjøttpålegg som heter noe med rull, fenalår, krabbe, norsk (ihjelsaltet) spekeskinke, brus med sukker og kokos i de aller fleste former.

Skrevet

Brunost og prim - grøss!!!

Skrevet

Sorry at jeg ler altså... her var det mye rart altså....

Jeg klarer ikke lungemos(var det beste jeg visste da jeg var liten, med ketshup på)

baccalao(Kvalmt)

oksetunge

Ellers så spiser jeg det meste

Skrevet

Morsomt å se alt det dere ikke liker hehe. Men for min del så klarer jeg ikke å fordra kjøtt! Tenker på ribbe, pinnekøtt, oksestek, svinestek (slike ting ikke kjøttdeig, pølser o.l)

Skrevet

Jeg er vanvittig kresen.

-alt som kommer fra havet

-alt som smaker sau

-grønnsaker (liker mais,gulrot og potet)

-medisterkaker

-blodmat

-ribbe(hehe, begynte å gråte når jeg fikk det på føden)

-klumptete greier, spes. kompotter

Mat med mye fett som synes, og kjennes som gelei halsen

+ en masse mer jeg ikke kommer på nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...