Frk. Vable Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Fulgte med før det begynte igjen på TV3 nå.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg ser på det! =) Men synes slutten på forrige sesong ble en smule syk....
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Ja, enig i det, men må se på det for det liksom...
*Kleopatra Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Så dere rompa til Mario Lopez eller? Aaaah..
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES, ganske så lik rompa til sambo (hehe, måtte bare skryte litt av han)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå