Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 ååå får ikke sove og må opp om 6 timer argh!!! noen tips??
Motherator Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ikke tenk på at du MÅ sove! Ta deg en kopp varm te eller kakao. Sett deg rolig ned og les litt!
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 har prøvd å lese, alt bare svømte sammen.. får sette på en film og logge meg av nettet tenker jeg! natta! (håper jeg..)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Logge av her pleier å hjelpe ;-) Hvis jeg legger meg under dyna og leser i et blad,våkner jeg med trykksverte på nesa;-) Slokner kjapt da...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 hehe..hadde prøvd det en gang først, og når ikke det funket var jeg tilbake her sovnet til slutt etter å ha lest noen timer:) søvnene kommer vel å tar meg tidlig ikveld istedet håper jeg ha en fiin dag alle mann!!
Under den hvite bro Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 hei kjære back again hehe..hvordan er utviklingene på deg og tyren din hihi???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå