Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 veit at d hær ikke hør tell hær..men,typen min har nå som ligna på kjønnsvorte..å han har egentli hadd d i nån md...fra april eller nå.. har ikke tænkt nå på d,å vi har hadd sex å sånn..masse..vess æ får d.(har ikke mærka nå..)e d stor sjangs førr kræft..?nu e æ livredd førr kræft æ...hmm....han vil ikke gå t lægen så!!! æ e livredd,å e nokk smitta allerede
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg vet ikke hva det er... Men, du vet vel at kreft ikke smitter?! Ellers burde du følge litt mer med...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hei! Det å ha kjønnsvorter er veldig vanlig, og det er sjelden at det utarter seg ti lkreft...og det skjer ikke over natten i så fall. Be kjæresten din om å sjekke seg, så vet du litt mer. Det er ikke dermed sagt at du får det. Jeg har det selv, og har fått utbrudd nå i svangerskapet, men de gjør ikke noe med vortene så lenge de ikke er veldig store/plagsomme mens man er gravid. Ta det helt med ro, det ordner seg
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 takk førr svar..=)sjøl om æ e litt redd førdeom...bynt å tænk på d NU,sku jo kanskje ha tænkt på d førr fleire md sia,men...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 slitsomt å lese innleggene dine!! hvor er du fra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå