Lillegutt og jeg Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Tusen takk til deg som ga meg tips om å kjøpe større smokk til sønnen min (2 mnd)! Jeg har i mange uker prøvd og prøvd å få ha til å like smokken, men den var hele veien lite interessant.. han bare "tygde" på den eller spyttet den ut... Sist uke kjøpte jeg større smokk, og den sitter som et skudd! Fra første sekund nesten - og han koser seg:) Veldig deilig
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg har også litt av samma problemet med jenta mi.....hun får liksom ikke noe tak på den! Hun er forøvrig 1 mnd gammel nå. Hvilken smokk bruker du da??? og hvilken str.???
~~¤April baby¤~~ Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Akkurat samme problemet som vår gutt når han var 1 1/2 mnd. Han spyttet ut den første smokken i fra mam (den man får kjøpt i alle butikker) Prøvde så den i fra 4 mnd,og klikk.... Den satt som et skudd. =)
snupp & mamma Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 jenta mi ville bare ta NUK tutter..prøv de, er knallgoe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå