nr2eprins Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Er vel hjemme igjen etter ei uke borte, med en liten prins. Jeg har vært en del plaget i dette svangerskapet også, og nå valgte de å sette meg igang. Var til kontroll på sykehuset forrige man. Og legen da mente alt var fint, og jeg skulle bare dra hjem igjen. Har reisevei på 3,5 time til sykehuset hver vei. Men, skulle innom på kontroll tirs før jeg skulle dra hjem, helst med bussen.... ( har heldigvis en storesøster i nærheten av sykehuset jeg kunne være hos) På tirs var det en annen lege som undersøkte meg, og hun mente jeg var såpass moden, at de ville prøve å ta vannet dagen etter. Hun ville ikke at jeg skulle gå så lenge at ny svangerskapsforgiftning skulle oppstå. Og så nærmet jeg meg 39 uker. De fikk ikke tatt vannet på ons. Ble satt på tabelettkur, og riene økte utover kvelden. Men, de forble bare masrier og ingenting skjedde. Derfor valgte de å gi meg noe å sove på, slik at vi kunne starte på ny morgenen etter. Fikk første tabelett kl 10.00, og neste kl 1800..Da ble det fart i sakene. Økte på utover kvelden, og kl ett gikk vannet. Synes det var en slitsom fødsel. Var så kvalm at jeg kastet opp etter hver ri, så jeg hadde ikke krefter til å presse han ut alene. Til slutt måtte jeg klippes og lillebror taes mad vakium. Kl 0750 så han dagens lys. Kom hjem ikveld til stolt pappa og storesøster med verdend fineste prins... sa myrsnipa. Er så lykkelig:O)
trompetisten Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Gratulerer så mye med din lille prins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå