Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Svigers spanderer tur i desember, og det kan vi jo ikke takke nei til. Men jeg er så skeptisk til Egypt, Teodor er jo bare 1 1/2 år når vi reiser... Jeg har vært 2 ganger i Tyrkia, og der likte jeg meg IKKE!!! Noen tips, råd? Skal bo på Arabia Azur, stort anlegg med all inclusive....
Learning to fly Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ja, Egypt er jo ikke det beste landet for barn. Det er visst over 40% sjangs for att barn blir syke av diare og oppkast i det landet. Landet ligger også på listen over land som helsemyndighetene ikke anbefaler man reiser til med små barn, dette også fordi det er malaria der. Mener jeg gikk inn på ammehjelpen sine sider og videre på reiser med småbarn, skal se om jeg finner linken, så kan du lese litt selv. Har også vært i Tyrkia to ganger, reiser aldri dit mer. Mallorca derimot er det flott:)
Learning to fly Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=27005 Her er også videre linker inni teksten som du kan lese deg "innover". Handler mest om spedbarn, men står litt om større barn også.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Var i egypt når lillemor var 3 måneder og var ikke noe problem det. Ingen av oss ble syke, men så fikk tuppa bare flaske med mme også da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå