Gå til innhold

smil


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sønnen min på 7 uker er veldig sparsom med smilene sine, vi har fått et par smil hver, faren og jeg. Pludrer nærmest ikke heller.... Vi er litt nervøse for om det kan være noe galt med ham. Datteren vår begynte å smile da hun var 3 uker, og pludret i vei da hun var 5 uker. Hvordan er erfaringene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sønnen min er 7 uker, han har begynt å smile veldig mye ssiste 2 ukene. mange smil hver dag (oftest), veldig koselig. men han pludrer ikke noe da, ser at han liksom vil prate men det kommer ikke noe, hehe! men vi får fin kontakt med han, så jeg er ikke bekymret.

Alle utvikles jo så forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille Oscar på 7 uker smiler og pludrer fælt. Han har begynt å le litt også. Dette er jo imidlertid veldig forskjellig ,noen gjør dette tidlig mens andre begynner litt senere. Alt er like normalt har jeg hørt, så det er helt sikkert ikke noe galt med gutten din=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Anna smiler mer og mer (begynte da hun var ca 5 uker gammel). Pludrer ikke saa mye akkurat, men det er tydelig at hun proever aa faa kontakt. Det er en stoooor forandring fra dag til dag naa ja. I dag smilte hun til og med til legen paa 6-ukers kontrollen... lille sjarmtrollet!

De store smilene kommer nok snart hos dere ogsaa skal du se.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin-gutten min var også sparsom med smilene,hadde noen små antydninger til smil,men ingen tydelige. Intill sist lørdag,på min bursdag,da fikk jeg to stooore glis,snakk om bursdagsgave hehe.

(2dager før han ble 6uker.) Etter dette har han kommet med flere smil og sitter ofte i vippestolen og smiler til storesøster(det er hun som får de fleste smilene) og lekene på vippestolen (???hehe) og det høres også ut som om han begynner å lage go-lyder sammen med smilene.

 

Jeg tror nok ikke du behøver å bekymre deg enda, plutselig kommer nok smilene til dere også ;-)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min på 10 uker var også svært sparsom med smil og pludring..

Smile begynte han med for ca 2 uker siden og da var han meget sparsom, men nå smiler han hele tiden.

Pludring er han så smått begynt med den siste uken, men det er ikke mye. Litt mer for hver dag som går...

 

Alt kommer når babyen er klar for det... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...