Gå til innhold

Æsj..sliter med akutte søvnproblemer for tida :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Ungene sover stort sett hele natta alle 3...så de skal jeg ikke klage på...stille og fredlig er det også..men like forbanna så sliter jeg med å få mine 7 timer...sover rundt 4-5 timer..og det er ikke nok. Våkner før fuglene fiser på morran også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er jeg også, sover ofte kanse 4 timer i løp av en natt. har egentlig bare sett på det som fordel. blir jo litt sliten men får jo mye mere tid.

kansje det hjelper om du begyner og trene? trener jeg sover jeg også mere

Skrevet

Ingen fordel her..jeg har blitt så inni helvete sur og gretten av meg....og det kan jeg ikke fordra. Jeg VAR ei veldig blid, tålmodig og trivelig jente...nå følker jeg meg som et rivjern av et rævglefs :-(

Skrevet

det er ikke så bra. trener du? eller kan det være et godt forslag?

Skrevet

Men skal prøve trening ja...snart har jeg mitt eget lille trimstudio her....

Skrevet

gjør det :-) jeg tror at jeg ikke får sove fordi jeg ikke beveger meg nok så kroppen ikke er fysisk sliten nok til og ta natta.

får håpe det hjelper :-)

Skrevet

Hmm...nå har jeg to minier her hjemme hele dagene da..så jeg er fysisk sliten også.. Håper jeg klarer det selv denne gangen..har slitt med søvn i mange år..og har gått på sovemedisiner tidligere..noe gærnt med den kjemiske balansen. Jeg føler skjelden/aldri sult eller tretthets følelse...annet enn at jeg får hodepine og blir grinete.. Er snodi laga rett og slett. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...