Gå til innhold

Er dette horribelt dyrt eller helt normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og surfer på nostebarn.no, fikk så lyst til å kjøpe bukse, trøye og kjole i ull til vesla mi på tre år. Prisen på dette antrekket bikket 700 kr.

Litt interessert i å høre den almenne oppfatning om slike priser, syns dere det er ok å betale så mye for ulltøy? Jeg er sterkt i tvil, men klærne er rålekre da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom du får bukse, trøye og kjole for den prisen synes jeg det er helt ok. Er dyrt ed ull-tøy...

Skrevet

i min situasjon så er det dyrt.....meeen om du deler beløpet på 3....så er den litt over 200kr pr. plagg.....eller la oss si 100kr for trøya og 300kr for buksa og 300kr for kjolen.....

og det er for dyrt for meg...men om jeg hadde råd...og det ikke gikk ut over noe anna....kjøpte det litt stort til langvarig bruk......så koster det for god kvalitet:-)

Skrevet

Du må nok beregne så mye penger for både en trøye og en kjole ja. Jeg synes også at klærne til nøstebarn er kjempefine men har ikke tatt meg råd til å kjøpe noe særlig der i fra. Har du råd så hvorfor ikke ? :-)

Skrevet

Er nok litt dyrt, men er jo kjempegode klær da, så har du råd så hvorfor ikke??

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat 2 ullbodyer, 1 sparkebukse og 1 strømpebukse. Det ble vel 1125,- tror jeg. Ganske dyrt syntes jeg, men klærne er kjempefine og god kvalitet. Har også fra før ullpysjamas og ullfleecepose derfra som jeg er KJEMPEFORNØYD med altså :-)

Syntes da Janus Prinsesseull også er ganske dyrt....

Skrevet

Nøstebarn er ikke billig, men maken til glede og kvalitet skal du lete lenge etter!

Vi har ullbodyer, silke/ullbodyer, ullstrømpebukser, ullpysj og ullfleecedress derifra og dette er nok de aller beste kjøpene vi har gjort! Det blir brukt hele tiden, og holder seg fint i vask(håndvask). Snuppa er alltid passelig og god i temperaturen.

Om du har råd så ville jeg kjøpt iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...