Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har ikke sett snuten din her på en stund. Alt bra med deg? Klem klem
dritgrei hei hei! Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 hvor er du reven? jeg håper også alt er bra med deg, for vi er jo så flinke til å rydde!!!
♥Snulder Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jepp!! Hvor er det blitt av deg!! Du er savnet må vite!!!!!!
Gummelillan Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Henger meg på! Håper ikke alle tanker om flytting eller ikke har tatt helt knekken på deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå