Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Teodor våknet i natt, og da tenkte jeg at jeg kunne like godt skifte bleie... Den var full av blod! Et stygt gnagsår langs bleiekanten, blod på bamse, dyna og lakenet... Smurte såret godt inn, og i mårrest var det fint. Men det er ikke første gang at det har skjedd.... Tips og råd? Har prøvd å bytte fra Libero til Pampers, men det hjalp ikke....
Lille Filur Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Nei guri så ekkelt! Kommer det sår pga bleien? Har dere prøvd pampers active fit? Eller up& go?
Expat Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Å huffda. Hva slag størrelse bruker baby da? Og vrir han seg eller noe? Hva med brillebukser utenpå?
Lille Filur Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Kanskje kjøpe 2 tøybleier å bruke kun på natta? Så får du tid til å vaske den ene mens du bruker den andre... Kanskje kjøpe 1 i første omgang i tilfelle det ikke hjelper. Tror de er litt dyre.:/
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Han turner litt om natta, men det har han alltid gjort... Først de siste 2 ukene at dette har skjedd.... Bruker vanligvis Libero, up&go og vanlig 10-16 kg... Teodor er 14 mnd. Hjalp ikke med Pampers....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå