Gå til innhold

HATER norlendinger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skravler bare fjås halvparten av tida!! Tror de er best på det meste og har en forferdelig stygg dialekt!!! Ka farsken!!!!

Flere som er enig her vel!!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nordleninger sier ikke "ka farsken"......

Skrevet

Jaja.. Lykke til videre med livet da.. kanskje du bare burde finne deg i at ikke alle er som deg??

Skrevet

Hvorfor Norlendigner?? hvorfor ikke Bergensere eller Trøndere.. de har grusomme dialekter de også..

Skrevet

ånei, hater du slike som meg????

iiiiiikkkkkkkk!

Skrevet

slutt nå å være anonym i såfall!! om du har så sinnmari stort behov for å herse med andre!!!! hvor er du fra som er så perfekt da???

jeg født og oppvokst i nordland,og har hadd en fantastisk oppvekst,og har garantert opplevd mer enn deg allerede...

så stakkar lille deg som har ett å innmari kjedelig liv at du bare mååååå ditche andre...

hilsen,utflyttet nordlending på vestlandet.

gosh altså,denne sia blir bare mer og mer full av kvisete fjortisser.. helt utrolig at det går an..

Skrevet

Så fint å vite at sånne trangsynte og fordømmende mennesker som deg skal bli mamma. Måtte du brenne.

Skrevet

haha,nå beg jeg virkelig å lure på om de t hadde klikket for hele kranglesiden her!!!! good!!

nei,noen her inne skulle virkelig ikke hat barn/fått lov til å få barn!!!

åh,blir så provosert jeg altså.. men nå er det jammen natta for en nordlending i vest!!

Skrevet

Skulle ikke fått barn fordi de hater nordlendinger...? Hm, tja, i så fall kan det vel påstås at det enten trekkes svært forhastede slutninger her inne, eller at det er flere som fordømmer knallhardt på syltynt grunnlag... men det er vel også gammelt nytt på BIM... :)

Er for ordens skyld enig i at det var et svært fjollete innlegg av HI.

Skrevet

Ja ka farsken, det viktigste og mest brukte i dagligtalen vår.

Skrevet

Forstår godt at innlegger ovenfor sier at hun synes synd på barnet. Dette ut fra at en så sneversynt person skal oppdra et barn. Hei nordlendinger! Jeg synes dere er topp, fin dialekt og bakkekontakt (-:

Skrevet

heregud !! HI skjerp deg! det finnes verre ting i livet en dialekter....!!! VOKS OPP!

Skrevet

du er bra trangsynt Anonym...

Skrevet

hater de ikke.. men... når de skriver på dialekt skjønner jeg ingenting.

Skrevet

"hater de ikke.. men... når de skriver på dialekt skjønner jeg ingenting."

Du hater de ikke, men måtte bare skrive det med storebokstaver så det skulle vises ekstra godt, eller?:P Finnes vel værre dialekt enn nordnorsk. Trasig innlegg av HI :)

Skrevet

HAHAHA!!!

Får vel be om unnskyldning til dere alle. Huff, nå tråkket jeg mange på fotan her, hahaha!!!

Kjedet meg bare så innmari og tenkte, JA, dette må man skrive for å få igang litt action her, hohoh...dere gikk på den gitt.

Selvfølgelig hater jeg ikke Nordlendinger. Samme som å si at jeg hater utlendinger, eller hater østlendinger osv..nei, bare litt fritidsproblemer på denne kanten. Sorry folkz,,*ler meg skakk*

UNSKYLD UNNSKYLD UNNSKYLD!!! HAHAHAHOHOHOHO!!!!

Skrevet

sett kill buljo du da?? hehe.. hilsen stolt norlending;D

Skrevet

dit forbanna fjås mærr, du kan jo ikke vite hva du prata om, stå fram og fortell oss hva du e slags iq laus person , får dette er jo reinspika idioti ,å kom med noe sånne påstader. så du fan ikke har begreper om i det heile tatt.

Skrevet

alltså.. vess det er sånn at du har sååå lite å jøre om dagan at d va d bæste du kåm på.. ja jøu! du burde jo ha funne dg en hobby!!!!!!!!!!!!

at d går ann.

IQ TROLL!!!!!

Skrevet

Dæven han steike satan innrast i dæ røaste hællvette kor mykkje sagspon du har mellom øran din førrbainna kukskoilt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...