Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg kan ikke tro det!! :) jeg er så fantastisk glad nå!!! :) jeg skal ha en baby til! :) Jeg gleder meg så masse ti alt!! til å se magen vokser og kjenne babyen sparke!! jeg gleder meg også masse til fødselen!!! det er en så fantastisk opplevelse!! det er helt uvirkelig! tenk at jeg skulle få gleden av å skulle bli 2 barnsmor!!! :) jeg gelder meg tilogmed til å tilbringe de neste 4 mnd hengende over doen! hehe. :) Jeg er så utrolig heldig!!! :)
æsj altså! Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Så bra at du gleder deg:) Men si meg, er henrik født i juli i år?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 jepp det er han! den 8. er ikke dte bare helt utrolig???? :)
kanutteogkruttet Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Gratulere så mye med spiren Helt fantastisk å være tobarnsmor, litt strevsomt til å begynne med, men mye glede får du i hverdagen som lapper over det som er mindre gledelig. Gratulasjonsklem fra meg
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Gratulerer så mye!! =o)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Oi, det må jeg si.... Gratulerer. Er han bare 2 mnd og du er gravid igjen????Det var tidlig:-)) Blir ikke mer enn 10/11 mnd mellom dem da.... Du får nok en slitsom, men akk så fin tid.. Gratulerer enda en gang.
æsj altså! Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Jo, det er jo helt utrolig. Han er jo yngre enn min lille baby. Jeg ville ikke vært glad hvis jeg var gravid nå... Hehe. Men jeg har jo fått mine to. Lykke til med svangerskapet:)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Takk. Regner med at det blir mye jobb men tror det lønner seg i lengden! :) det er langt i mellom meg og mine søsken og tror de får et nærmere forhold hvis de er tettere! :) å når det engang ble sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå