Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke tro det!! :) :) jeg er så fantastisk glad nå!!! :) :) :) jeg skal ha en baby til! :) :) Jeg gleder meg så masse ti alt!! :) til å se magen vokser og kjenne babyen sparke!! jeg gleder meg også masse til fødselen!!! det er en så fantastisk opplevelse!! :) det er helt uvirkelig! tenk at jeg skulle få gleden av å skulle bli 2 barnsmor!!! :) :) jeg gelder meg tilogmed til å tilbringe de neste 4 mnd hengende over doen! hehe. :) :)

Jeg er så utrolig heldig!!! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så koselig:))

gratulere så masse da!!

hvor stor aldersforskjell blir det da? moro med to tette:)

Skrevet

oi... du var tidlig pån med sex du da... hehe;) torde ikke prøve før det var godt tre måneder jeg.... hehe;) var sååå redd det skulle være vondt...

prøvde dere å bli gravid igjen??

skulle gjerne blitt gravidigjen jeg også, men blir for tøft økonomisk for oss:((

Skrevet

10 1/2 mnd? Er det mulig? :-)

Grattis til dere :-)

Skrevet

nei vi prøvde ikke. hehe. jeg satt egentlig å ventet på mensen for å begynne på pilla! :) ja dte blir hardt økonomisk, men det løser vi på en måte! :)

Skrevet

Gratulerer så mye da=)

Nesten godt gjort å få 2 så tett.........hehe=)

Skrevet

Ååååååååååå så koselig!! =)

Gratulerer så mye med den nye spiren,håper du får et fint svangerskap.

Skrevet

Gratulerer så masse!! godt du tar det med et smil og at du er fornøyd. Tror ikke jeg hadde vært like happy med 2 så tette, men spira hadde nå vært velkommen alikevel da :))

Lykke til med svangerskapet!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Lyst på to tette jeg også. Men må jobbe litt først..

Lykke til da!! ;)

Skrevet

gratulerer så masse:) masse lykke til:)

Skrevet

oi, gratulerer så mye!!

vi har bestemt oss for å kanskje prøve på en til til sommeren vi, når mannen min er ferdig med mastergraden sin og vi har litt bedre økonomi.. men jeg tok en graviditetstest i forbindelse med at jeg fikk satt inn p-implantat, og vi var vel nesten litt skuffa begge to for at den var negativ...

kos deg med ny mage!!!

Skrevet

GRATULERER saa mye!

Wow, det var virkelig to tette... Saa spennende da. Haaper du faar et fint svangerskap.

Skrevet

gratulerer da:-)

gud så tett det blit mellom barna da...men skulle ikke du flytte fra samboeren din??!

Skrevet

vi får jo bare prøve enda hardere nå da! har oppsøkt familierådgiver så nå må vi bare gi alt for at det skal funke! :)

Skrevet

så bra da:-) gode ønsker. du kommer til å få det travelt!!! hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...