Gå til innhold

Meg og tulla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan vel aldri skjemme bort et spebarn eller en baby med for mye nærhet og kos???????? Skjemme bort en 7 uker gammel baby med nærhet?? halloooo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen babyer kan få for mye nærhet, kos og kjærlighet - det er mitt mantra :-)

Skrevet

Er det noen som mener at man kan skjemme bort spebarn, babyer eller barn forøvrig med nærhet og kos??

Skrevet

Jeg har fått høre det masse at jeg må ikke skjemme bort jenta mi med å ha henne for mye i fanget,- altså jeg måtte ikke la henne sovne i fanget mitt osv.. Hun brukte å sovne ved puppen, og det var det flere som reagerte på. Slik ville hun bli "bortskjemt", og også det med at jeg lot henne sove i senga vår helt i begynnelsen (hun sov i vognbagen i senga vår) og så nå senere får hun sove i senga vår når hun får mat på tilimorgenen.

Men vil ikke påstå hun har tatt skade av all denne kosen nei. Hun sovner fint i egen seng på kvelden, koser seg alene på gulvet og vil heller ikke påstå hun er blitt noen mammadalt. Ikke noe mer enn andre unger på samme alder. Er nå 3,5 mnd. Så ikke så stor ennå da. Men de er babyer så kort tid, at vi SKAL kose med de!! :))

Skrevet

Skulle bare mangle at ikke babyer møter verden kjærlighet og får all den kos, nærhet og kjærlighet de behøver, krever osv.

Stakkars de små babyer som har mødre som mener at de blir skjemt bort med for mye nærhet og kos.

- er det rart da at vi får et kaldt samfunn når slike babyer blir møtt sånn av sine nærmeste??

Skrevet

Godt du ikke hørte på alle de tullete rådene du fikk:) Her har det vært kos og atter kos fra dag en, og nå har vi ei trygg og glad jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...