Gå til innhold

hvilken vinterpose har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ut og kjøpe vinterpose i morgen.og lurer litt på hvilken jeg skal kjøpe.hva har dere best erfaring med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Odenwader lammy XL. Den har lammeskinn i bunnen og dunpose over. Tas fra hverandre med glidelås slik at man kan bruke lammeskinnet hele året. Helt super! De har posen på Babyshop og Barnas hus. Den som jeg har kostet ca. 2500,- Kan bruke posen i mange år fordi den er ganske lang.

Skrevet

har en voksipose, å er ganske så fornøyd med den. men den er varm, så kan ikke bruke den enda. så da bruke eg koseposen til da :)

Skrevet

jeg har samme pose som anonym over. Helt super. Men den koster "bare" kr. 1800 hos lilleprinsen.no, ikke 2500 som anonym betalte i butikk.

Virker varm og god.

Skrevet

Er du sikker på at det er samme pose? Snakka nemlig med en dame som solgte slike poser og hun sa at det var forskjellige typer. Hun solgte en til 1800,-, men den var ikke lik som min. Kom forresten ikke inn på lilleprinsen.no

Skrevet

Jeg har Olderwalder lammy xl. En kjempe god pose som hun skriver over her. Er VELDIG fornøyd med den. En lett pose som trass at den er stor (altså kan brukes lenge), ikke tar mye plass i vognen;)

Kjøpte min på lilleprinsen.no til 1800kr

Olderwalder har mange ulike typer. Blant annet en med en bamse inni som er veldig populær, litt billigere enn lammy posen.

Skrevet

Jeg har Odenwalder Mucki,men aner ikke hvordan den er, har ikke prøvd den ennå. Men den virker god og varm,men er ikke riktig så lang som lammy xl.

Skrevet

Jeg har også en Odenwälder lammy xl kjøpt på lilleprisen til 1800 kr, den samme kostet 2500 kr i barneutstyrbutikken her. Kjøpte samtidig en teutonia lammeskinnspose til samme pris på lilleprinsen.

Skrevet

Jeg har hatt lyst på Oldenwälder og kjøpte meg det ettersom jeg er veldig fornøyd med dun.(fikk tak i en med bamse ganske billig)

Så ikke den Lammyen med avtagbart skinn på BarnasHus, der hadde de en pose med lammeskinn som om man ville kunne ta av hele bunnstykket, men ikke bruke posen hel uten skinnet. denne kostet 2500

på lilleprinsen selges det en pose med uttagbart skinn til 1800(som da må regnes som "bedre" og billigere)

Alternativt kan man kjøpe den uten saueskinn som er litt billigere som nevnt av kaa82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...