Gå til innhold

Tenk jeg ER gravid igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke tro det!! :) :) jeg er så fantastisk glad nå!!! :) :) :) jeg skal ha en baby til! :) :) Jeg gleder meg så masse ti alt!! :) til å se magen vokser og kjenne babyen sparke!! jeg gleder meg også masse til fødselen!!! det er en så fantastisk opplevelse!! :) det er helt uvirkelig! tenk at jeg skulle få gleden av å skulle bli 2 barnsmor!!! :) :) jeg gelder meg tilogmed til å tilbringe de neste 4 mnd hengende over doen! hehe. :) :)

Jeg er så utrolig heldig!!! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager...hehe...Godt ment da...=o)

Har ikke du akkurat "poppet"...? Det blir to veldig tette det...=o)

Men gratulerer så mye da=o)

artig da...=o) hehe....

Skrevet

jo det har jeg! 8.juli kom gutten min! det er helt utrolig! jeg har ikke landet enda etter å ha tatt testene!! :)hehe :)

takk takk. :)

Skrevet

oj...gratulerer=))))

hadde du fått igjenn mens etter 2 mnd???

kor langt du er på vei da???

ja,er hææærlig og vere gravid,spesielt no når dei værste ukene e over... og enn begynner og føle seg litt pigg igjenn=)

Skrevet

jeg fikk mensen etter 4 uker! hehe! å nå er jeg ca. vi er ikke helt sikre, men CA. 4+5 :) hehe

Skrevet

Så gøy da=) det va raskt og få mens tebake,men de er vel egentlig veldig forskjellig....=)

sikkert like greit og få to tette om man ønsker seg to barn. blir nesten 5 mellom mine to no...så eg må starte heiltpå nytt med bleie og diverse baby ting og tang...hehe,men eg gleder meg da=))))

Skrevet
:) ja jeg ønsket meg jo to tette. vi skulle begynne å prøve igjen i desember/januar. hehe. en det slapp vi vist! :)
Skrevet

Hei og grattis:) Ikke for å være frekk eller så tvil hos deg, men er det ikke slik at graviditetstesten kan slå ut positiv når en har født for kort tid siden? Eller har hcg- hormonene forsvunnet fra kroppen etter kort tid? (Bare lurer altså!!!)

Skrevet

Grattis, så gøy:) Selv har jeg ei på 9 år og en på 5 mnd og er gravid igjen. Ikke helt planlagt, så skal i UL onsdag for å fastsette terminen. det er flere her inne som skal ha to tette!

Skrevet

gud, står virkelig i respekt av at du ser så kjempe positivt på det;) gratulerer masse!! men tro aldri jeg hadde klart det:) gleder meg så utrolig til å få den lille ut, og få kroppen min tilbake:) tro ikke kroppen min hadde klart å blitt gravid igjen med en gang! men vi har planer om å ha noen år mellom barna:) masse lykke til, det blir nok en spennende tid fremover for deg:-)

Skrevet

Gratulerer:-) Jeg fødte en gutt 25 januar i år og er 23 uker på vei med nestemann, mens termin 7 januar 08 og ul termin 15 januar 08:-) Foreløpig er det kjempeslitsomt og kjempe spennende:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...