L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 skjønner ingenting... har vært kvalm og uggen i hele dag... Trodde jeg skulle kaste opp i mårrest:( andre som er kvalm og uvel? er i uke 38...
Sistah*G07*J09* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg har også hatt det litt slik i de siste ukene (39+6 i dag). Veldig ofte kvalm og små urven, tror det er normalt på slutten av svangerskapet. Mener i hvertfall å ha lest det en plass....er ikke helt sikker...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 du har ikke lenge igjen da:=)) ja er fælt å gå sånn... Har masse kynnere også så trur det er mye som skjer...
lenis&bebis Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg har vært skikkelig kvalm og uvel den siste tida. Særlig på kveldene. Spydde som en gris i går kveld.. Ikke særlig kult. Magen er veldig høy, ungen har ikke festet seg i bekkenet enda. Tenkte det kanskje kunne ha noe med det å gjøre, at det er lite plass til vitale organer i mageregionen :-\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå