Gå til innhold

Å hjelpes. Snuppa mi er underlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kan ikke sette seg opp (det vil si hun kan sitte, men ikke sette seg opp skikkelig selv. Hun setter seg omm mår hun kryper slik at hun sitter på sine egne bein litt på kne liksom, og havner dermed på rumpa tilfeldig innimellom).

Ugh. Det ble rotete. Poenget er at hun ikke setter seg opp vanlig på rompa. Og hun er helt tannløs. Og hun kan ikke vinke eller klappe søte.

Men hun kan si mamma, pappa, nei og hei.

Og nå reiser hun seg jammen opp og går noen steg mens hun holder i ting. Ramle gjør hun hele tiden. Deiser rett i bakken stakkars.

Rare hun. Heeelt feil rekkefølge jo!

Er det ikke vanlig at de lærer å sitte og slikt før de lører å gå?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nommin. Så søt...og tøff!

Ifølge fysioen er den krabbe-til-sitte måten standardmetoden å lære å sitte på.

Jammen er hun tidlig da, K beveget seg overhodet ikke horisontalt før hun var 12mnd!

Skrevet

Ja jeg er litt sjokket. Hun er jo "treig" på enkelte andre ting. Nå drar hun seg jammen opp og står alene i en alder av 8 mnd. Og det er jo ikke lenge siden hun gikk fra åling til å krabbe skikkelig på alle fire heller. Hun er modig av seg ja. Men det resulterer jo i litt bulkete hode og litt skriking innimellom. Jeg klarer jo ikke følge etter heeeeele tiden heller.

Spesielt kjøkken er morsomt, for dær har hun er seksjon med 3 hyller som hun bruker til å reise seg med. Så står hun litt og faller flatt bakover. uff. Stakkars.

Skrevet

Venninna mi hadde et lite lekerom vegg-til-vegg med sånne puslematter da hennes holdt på slik. Med gitter forran døra kunne frøet herje vilt der inne...

Skrevet

Min eldste lærte seg å kype å reise seg ( han var 7 mndr), før han lærte å sette seg opp på rumpa!! Vet ikke hva som er normalt, men han er nå ihvertfall frisk å rask!!

Hun er kanskje av den nysgjerrige typen som ikke har tid til å sitte i ro!!

Flink er hun nå ihvertfall, det er en kjempe travel tid du går i møte nå, men også veldig spennende!!

Skrevet

Vi har lekegrind som vi har paddet bunnen på, men det hjelper ikke. Hun er ikke fornøyd med å være i den nei. Hun vil krabbe rundt og spise på ledninger og slikt. Hehe. :-)

Skrevet

Så det blir folk av de alikavell ja?

Hehe. Kan tenke meg det blir slitsomt ja... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...