Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg skulle gjerne stemt FRP....men her i kommunen er det kun tullinger som sitter der....så denne gangen ble det HØYRE.... Men ellers så heier jeg på siv...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 SV!!!! dersom det blir blå bydel er det mulig jeg mister jobben min... Frp og Høyre er ikke noe for meg... konservative etc... ikke opptatt av miljøet og sosiale forskjeller...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 RV.. Huffa meg.. hvordan er det MULIG å stemme FrP egentlig?
storkenerpåvei. Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 ja..og hvordan er det MULIG å stemme RV?..hehe...ja de ligger jo så bra ann lissom!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Man stemmer ikke på et parti fordi de er store eller ligger an til å vinne et valg vettu.. Om det er derfor du stemmer FrP, burde du lære litt mer om politikk..
storkenerpåvei. Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 det er selvfølgelig derfor jeg stemmer...må jo heie med de som leder..vil jo ikke vere på taper siden!! loser!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Kanskje på tide å bli medlem av sofasitterpartiet???
storkenerpåvei. Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 der har jeg vert medlem lenge du..sitter i styret
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Hvor står dere politisk da.. ?? Bare lurer..
Tony Soprano Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Jeg stemte sp! Go'e gamle bondepartiet vet dere he he
mammasilla Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 KrF fordi de har den beste familiepolitikken! Ingen andre politi bryr seg så mye om oss småbarnsforeldre (to be) :-)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 11. september 2007 #17 Skrevet 11. september 2007 første åre eg kunne stæmme. så stæmte frp. førnufti stæmming kalles d..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 Vi også har en tulling i FRP som ordførerkandidat, og jeg stemte HØYRE for å unngå at tullingen kommer til makten. Hos oss har vi frpère med følgende trekk: Mislykkede motorsykkeldudes, som ikke fikk innpass i mc miljøet Kvinnelige drosjesjåfører med sneipen i kjeften med lesbiske tendenser En trygdet mann som kun har fullført barneskolen Industriarbeider med fugletitting som eneste hobby Alkoholisert truckkjører.... En og annen "normal" person, men hvem vet hva de gjør på bak låste dører...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #19 Skrevet 13. september 2007 Men selv om de er kvinnelige drosjesjåfører, lesber, interessert i fugletitting kan de være dyktige politikere da. Kanskje du heller burde legge merke til hva de har gjort for kommunen din Jeg heiet FrP, og vi fikk dem IGEJN. Kjempefornøyd jeg!!! Tønsberg, Vestfold
Ikkelektuell Skrevet 13. september 2007 #21 Skrevet 13. september 2007 "Kanskje du heller burde legge merke til hva de har gjort for kommunen din ;)" Kanskje det er nettopp det vedkommende har gjort.
storkenerpåvei. Skrevet 13. september 2007 #22 Skrevet 13. september 2007 hehe....jeg er nok ikke blandt dine "vanelige" frp kandidater,men bak mine låste dører skjer det mye rart ja...... men deffiner normal...gidder du???
Ikkelektuell Skrevet 13. september 2007 #23 Skrevet 13. september 2007 Jeg er spent på hva du definerer som en "vanlig FrP-kandidat"?
storkenerpåvei. Skrevet 14. september 2007 #24 Skrevet 14. september 2007 hehe..jeg definerer ingen,men jeg er overhode ikke under noen av anonyms sine frp kandidater.. Mislykkede motorsykkeldudes, som ikke fikk innpass i mc miljøet Kvinnelige drosjesjåfører med sneipen i kjeften med lesbiske tendenser En trygdet mann som kun har fullført barneskolen Industriarbeider med fugletitting som eneste hobby Alkoholisert truckkjører.... En og annen "normal" person, men hvem vet hva de gjør på bak låste dører... Anonym ..Men noen lespiske tendenser har jeg jo når jeg tenker meg om...men så var det disse låste dørene da...
storkenerpåvei. Skrevet 14. september 2007 #25 Skrevet 14. september 2007 bbbbbbbb.....og ikke pppppppppppppp da!haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå