Gå til innhold

IKM mellom 7 og 10 sept, men ingen tegn til tanta ennå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men tok en test i går. Quik respons.. og den var negativ... ÅÅÅÅ jeg blir smårar av dette.. har ikke vært så sein før. alltid 28 dager, men noen ganger 32 dager.. er på dag 33 nå.. og 19 pp... puh... bare et lite hjertesukk fra en prøver til mange flere...

Noen som har erfaring med QR testene. Hvordan er de i forhold til CB??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet positivt 4 dager etter IKM med QR. Var negativ de 3 første dagene.

Skrevet

Hm..da får jeg håpe tanta ikke dukker opp ijgne og at testen blir positiv om noen dager... kan håpe iallefall..

Skrevet

Venter jeg også, skulle ha iKM 6-9 sept. Men den har ikke kommet enda, og jeg tester stadig negativt.....

Skrevet

slenger meg på.. ikm 10.sept.. ingen tegn til tanta... ikke murringer engang..

Skrevet

Hei vil bli mamma igjen!

Var du sikker på når EL var i forhold til IKM?

Bare nysgjerrig på om testen kan bli sent positiv selv med "sikkert" EL-tidspunkt...

Skrevet

håper det er positivt for oss alle at tanta ikke har kommet ennå!!!

Håpe håpe..

Skrevet

mon80 vi er i samme båt!!

ikm 6.sept. testet negativt 9.sept og nå nettopp(11.sept). Har brukt noen internet gravidtetstest, sånne strips.kanskje jeg burde kjøpe noen cb ell qr på apoteket....kanskje det helper hihi.

Har forresten ingen symptomer!!!!

Skrevet

hadde egentlig ikm 8 sep men har ingen tegn til tante og håper den holder seg langt unna.

men ble spåd at jeg blir gravid i nov og bare mensen har forsinket men håper jo inderlig at jeg er gravid for det :)

Skrevet

Ingen mens idag heller.. Imorgen får jeg billigtestene jeg har bestillt,, Ikm ca 6 sept... (negativ test mandag 10 sept..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...