Gå til innhold

er det noen som har begynt på p-piller?????


Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på de som heter cerazette eller noe sånt... de er uten østrogen. er det noen andre som har det?? har babyen deres reagert på den???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Jeg begynte på den da jeg ammet, men sluttet fordi jeg fikk så mye blødninger av den. Nå har jeg sluttet å amme så jeg har begynt på vanlige p piller istedenfor. Et nytt merke som heter mercilon. Såvidt jeg vet er cerazette beregnet for kvinner som ammer så du trenger nok ikke bekymre deg. Jeg fikk de (cerazette) anbefalt av min gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerazette er en minipille, og den er ment å ikke påvirke babyen. Du får ikke p-piller av legen mens du ammer fordi det påvirker melkeproduksjonen (tror jeg... Det er noe med ammingen ihvertfall). Selv fikk jeg p-piller av legen, for jeg ammer ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blødning av dem og lille gutt va kjempe sur når jeg gikk på dem. så fort jeg sluttet på dem ble han fornøyd igjen... men det er en p-pille uten østrogen. ikke en mini pille. såt iallefall det på pakka og på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at d er kjempemange som er fornøyde med cerazette, men grunnen til at lillegutt på 3 mnd er her, er fordi jeg gikk på cerazette, så jeg stoler ikke på de pillene. Jeg fikk de av legen fordi jeg ikke kan gå på andre p-piller. Og jeg tok de slavisk til samme tid hver dag fordi d ikke passet så bra å bli gravid. Men lillegutt er her som levende bevis. De anbefalte meg cerazette på barselavd oxo, før jeg skulle reise hjem, og da sa jeg at d var utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...