Gå til innhold

guttenavn altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi vet ikke om vi får gutt eller jente.. jentenavn har vi klare, men guttenavn e jo håpløst!!!!!!!!!!!!vil ikke ha sånn vanlig at 4 andre i klassen heter det samme men samtidig som det skal ikke være for sært å sjeldent... kom gjerne med forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kent oliver

Kevin

Joakim

Daniel

Even Alexander

Vi har slitt leeeeeeeeeenge med guttenavn, men har landet på Kevin Andre`.

Lykke til :)

Skrevet

ja, tror vi sitter hver kveld, men finner liksom ingen som vi falle helt for.. så har man liksom så mange assiasjoner til andre som heter det... håpe jo nesten det blir ei jente pga navnevalg;)

Skrevet

gullet vårt heter Leon Alexander..ellers så tenkte vi på Dennis, Liam, Marcus, Adrian og Sondre =) lukke til med navnevalget =)=)

Skrevet

Vi vet heller ikke hva vi får, tenker og på jente for det er lettere med navn, men har jente fra før så det hadde vært kjekt med gutten nå :) Blir det jente, blir det Emma Karin.

Vi får håpe det ikke er lenge til vi finner ut av det...

Skrevet

Felix syns jeg er kult:)

Skrevet

vår lillegutt på 2år heter Sebastian -det er mitt favoritt guttenavn-og vi har ingen andre alternativer som vi synes er fullt så fine..hehe...har mange alternative jentenavn til neste mann-men ikke funnet noen klare favoritter blant guttenavn enda...

Skrevet

vi synes det er helt omvent. veldig vanskelig med jentenavn og en drøss med alternativer til gutt.. flaks vi venter en liten pjokk vi å:)

her er noen av alternativene våre:

Iver

Oliver

Hedin

Gløer

Snorre

Brage

Eliseus

Rainer

min favoritt er Iver, så håper han passer til det:) ellers så var Hedin nr 1, men ei venninne som har en gutt som heter det, blir med andre ord nestemann som ev blir hetenes det.

veldig glad i norrøne navn som du sikkert ser;)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...