Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 vi vet ikke om vi får gutt eller jente.. jentenavn har vi klare, men guttenavn e jo håpløst!!!!!!!!!!!!vil ikke ha sånn vanlig at 4 andre i klassen heter det samme men samtidig som det skal ikke være for sært å sjeldent... kom gjerne med forslag!
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Kent oliver Kevin Joakim Daniel Even Alexander Vi har slitt leeeeeeeeeenge med guttenavn, men har landet på Kevin Andre`. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 ja, tror vi sitter hver kveld, men finner liksom ingen som vi falle helt for.. så har man liksom så mange assiasjoner til andre som heter det... håpe jo nesten det blir ei jente pga navnevalg;)
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 gullet vårt heter Leon Alexander..ellers så tenkte vi på Dennis, Liam, Marcus, Adrian og Sondre =) lukke til med navnevalget =)=)
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Vi vet heller ikke hva vi får, tenker og på jente for det er lettere med navn, men har jente fra før så det hadde vært kjekt med gutten nå Blir det jente, blir det Emma Karin. Vi får håpe det ikke er lenge til vi finner ut av det...
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Felix syns jeg er kult:)
mari.a Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 vår lillegutt på 2år heter Sebastian -det er mitt favoritt guttenavn-og vi har ingen andre alternativer som vi synes er fullt så fine..hehe...har mange alternative jentenavn til neste mann-men ikke funnet noen klare favoritter blant guttenavn enda...
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 vi synes det er helt omvent. veldig vanskelig med jentenavn og en drøss med alternativer til gutt.. flaks vi venter en liten pjokk vi å her er noen av alternativene våre: Iver Oliver Hedin Gløer Snorre Brage Eliseus Rainer min favoritt er Iver, så håper han passer til det:) ellers så var Hedin nr 1, men ei venninne som har en gutt som heter det, blir med andre ord nestemann som ev blir hetenes det. veldig glad i norrøne navn som du sikkert ser;) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå