:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 noen som har opplevd det samme? jeg søkte på og få noen sykedager overført til han siden jeg strenkt tatt ikke trenger dem selv (studerer) men nav sa nei, jeg hadde omsorgen og ansvaret så da ville de ikke la far får sykedager
Ingen_nick_ledig Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Men far har vel sine 10 dager vel?? Har ikke hørt om at det går an å overføre noen av dine 10 dager til han....
Ingen_nick_ledig Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Ok, svarte litt raskt her... regner jo med at du er aleneforsørger siden vi er inne på dette forumet. Da stiller jo saken seg litt annerledes. Da har jo du alle 20 dagene. Har sett en eller annen plass inne på nav sine sider at far kan få overført dager etter hvor mye samvær han har med barnet. Hvis han bare har "vanlig" samvær, dvs annenhver helg og en ettermiddag, tror jeg at han ikke kan få noen av dagene. Let litt inne på nav.no, så finner du nok noe om det der....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 ler :-) glemte du hvor vi var? :-) hm.. han har mindre en vanlig samvære bare 6 timer i uka, men det hadde vært greit om han kunne vært hjemme med småen på sin dag, men det er ikke så fryktelig farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå