April♥love Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvor fant dere en fin barnebrille? Hvilken type valgte dere? Form/farge... til jente eller gutt?
Hufsla Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 jepp. Vi har kjøpt briller hos specsavers. De er ikke helt runde i formen, litt kantete ovale kanskje? Mørkeblå. Til gutt. Har fått veldig mye skryt av de, han kler de veldig godt.
April♥love Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Tusen takk for svar=) Flere?
mamman til to gutter Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Anbefaler briller av merke Lindberg Rim til barn. Tåler omtrent uendelig mye:-) Er laget av titan og kan tøyes i alle retninger, selvfølgelig ikke i det uendelige, men tåler mye mer enn andre briller. Finns i mange farger og fasonger, men alle er av laget av tynn titantråd. Du kan lese om dem her: www.lindberg.com Der kan du også finne forhandlere i nærheten av der du bor.
April♥love Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Tusen takk for fin link=) Bare synd nærmeste forhandler er så langt borte=( Flere?
esmase Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Sønnen min bruker det. Han har litt kantete,blå innfatninger. Kjøpt på Brillehuset her i byen. Han er en aktiv krabat,derfor valgte vi en Eschenbach-innfatning. Den kan vris i alle retninger,uten at den knekker.Finnes også til jenter. Tror de fleste optikere kan ta inn dette merket.
April♥love Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 Men du... har de flere design? Eller er det kun en type innfatning? ( som man kan få i flere farger?)
April♥love Skrevet 11. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2007 Takk for svar. Brillehuset hadde informative sider ang. barn. Følte meg så usikker da vi gikk fra øyelegen=(
Northernlights Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Minstemann begynte med briller da han var 9 mnd gml. Hans første briller kom fra http://solobambini.com/. De fikk kopi av "resepten",og lagdet briller som ble sendt rett hjem til oss. Veldig vanskelig å finne briller til baby! Men disse var små nok. Han likte de der veldig godt. Hvis du leter,finner du lillegutten min iblant bildene av alle brillebarna der. =o) (over den rose firkanten i midten,som bilde nummer 3)
April♥love Skrevet 11. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2007 hm.. har aldri fått pm, men går den til mail-kontoen min? Outlooken min ligger nede for tiden... pga virus=(
April♥love Skrevet 11. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. september 2007 Kjempesøt gutt da=) (han har blå og hvit body, med en rød ball foran seg, ikke sant?) De innfatningene der blir nok litt for tøffe:/ men tusen takk for tipset=) Kjempefint å se at du svarer meg, for selv om jeg ikke bruker dinbaby så ofte ( var mer aktiv med førstefødte), så føler jeg at jeg kjenner deg=) Dette siden du er så tøff at du gir så masse av deg selv! Tørr ikke det jeg, siden jeg bor på et lite sted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå