:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 jeg tror ganske bestemt at en barnehageonkel fløter med meg. han er ihvertfall overnaturlig hyggelig og morsom, å har alt formye tid til og prate med meg i forhold til de andre foreldrene. spess siden han ikke er onkel på mitt barns avdeling... så er det da galt av meg og flørte tilbake?
Gjest marie-s Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Tja i følge mange andre her så er vel det der kvalmt. Du kunne jo ende opp med en som faktisk engasjerte seg og var glad i barn, samt at han kjente ditt barn fra før. Så klart det kan bli litt rart om dere blir sammen og det går bra i 0,5 -1 år og alt skjerer seg, da kan det bli litt rart både for deg og barnet. Også kan det være vannskelig å holde ting hemmelig om du har et snakkesalig barn;-)
Tråle i Trøbbel Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Syns ikke det er galt av deg å flørte tilbake så lenge du selv føler det er greit:-) Helt utenom tema så må jeg bare kommentere din bruk av tanter/onkler i barnehage...Personalet i bhg er ikke tante og onkler til barnehagebarna. De er pedagogiske ledere, førskolelærere, barnepleiere, barne og ungdomsarbeidere, fagarbeidere, assistenter...IKKE tanter og onkler.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 liker ikke de og bli kalt tanter og onkler? hm.. det har jeg ikke tenkt på før. da får jeg vel slutte og si det. men jeg husker ikke navna dem da. jaja... får vel lære det da
Matja Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Hehe:) Jeg syns du skal flørte tilbake!! Om det blir date etter hvert og dere blir et par, så skal nå vel alle drite i om det blir slutt igjen om en stund, vel? Det har skjedd verre ting i barnehagesammenheng, for å si det sånn! Og dere er vel voksne, eller hva?? Og nei, vi liker ikke å bli kalt onkler og tanter, men det er ikke sånn at jeg krangler på det når det kommer en farmor og sier: "Si hadet til tante, da, Oskar!" Flørt i vei, og la oss få høre utviklingen! Ikke alt for mye flørting i mitt liv iallefall
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Når du henter og leverer barnet ditt i barnehagen, så skal barnet være i sentrum, ikke den kjekke assistenten eller hva han nå er. Så nei, jeg synes ikke du skal flørte med han i bhg, og han burde absolutt holdt seg for god til å gjøre det med deg. Hadde noen av mine ansatte gjort noe sånt, hadde de fått beskjed om å skjerpe seg! Om du møter han andre steder, ute, på burikken, på kino osv, så er det en helt annen ting.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 anonym, det blir ikke sånn at det går ut over småen, ihvertfall ikke til nå. jeg kommer for og hente og da er de små barna altid inne. mens hans barn er ute. så han kommer ut når han ser bilen min også tar han en røyk mens vi står og prater så går jeg og henter småen. så det går ut over småen i den form av at han blir hentet 5 min senere en han ellers ville gjort. så akkurat det beskymrer meg ikke så mye. hm.. vi får se hvordan det går. jeg ska ihvertfall holde dere opptater :-)
så var vi 4 Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 tar han seg en røykepause for å prate med deg?! aiaiai han er betatt.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Han hadde jeg holdt meg langt unna var jeg deg. Greit, det går ikke utover gutten din, men han er da for svarte på jobb og har mange unger som har krav på hans oppmerksomhet. Og hva gjør han? Joda, han går og tar seg en røyk og for å flørte med mamman til en av de andre ungene..... Er ikke veldig imponert for å si det mildt. Rart sjefen hans finner seg i det tullet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå