Bellen^2 Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg har en bachelorgrad, men skal inn i en ny stilling og kunne tenke meg å ta noen tilleggs/oppfriskningskurs inne økonomi/ personalledelse. Har fire måneder igjen av permisjonen så jeg tenkte skulle benytte sjangsen nå. Noen som har tatt noen slike kurs over nettet og var dere fornøyd?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg begynte på noe grunnkursgreier i regnskap via NKI og var fornøyd med opplegget. Fullførte ikke (begynte da jeg var sykemeldt i svangerskapet, ble "frisk" like etter, så kom baby og så ble det aldri noe mer med meg), så vet ikke hvordan fulle kurset er, men så langt jeg kom var jeg fornøyd. Fikk samarbeidspartnere på msn via forumet der + også hjelpsomme folk på forumet. All lesing på egenhånd, men eksamen måtte jeg reise til Oslo for å ta, eller selv arrangere via en skole i området her (pes).
unnl Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 HiNT har noe. Som egentlig ikke er nettbasert, men som kan taes nettbasert likevel... slik jeg har forstått det på de jeg kjenner som har tatt studiet:) http://www.hint.no/studier/studie/index.php?S_OBJECTID=ABAAAAAHJJQP&sprak=no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå