Gå til innhold

Vi må nok vurdere å kjøpe vogn..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden LilleSnupp sluttet å sove midt på dagen i vår sto vognen ubrukt. Her før sommeren ble vogna solgt og alt som gjenstår er en ubrukelig paraplytrille.

I helga var vi i skogen, 2 km hver vei, masse aktiviteter, løping og lek. På hjemveien tok jeg snuppa på skuldrene og bar henne like inn i søvnen :o)

Tenker det blir kjøpt inn sykkelvogn som kan brukes som trille og ev med meier til vinterbruk.

Vel er hun flink å gå, men skuldrene til Trollmor tåler ikke altfor mange turer av dette slaget. En sovende bylt på nakken er ganske tungt fant jeg ut.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele bæremeisen er bortglemt langt inne i kjelleren...

Men Snuppa er jo 15 kilo, så en sykkelvogn er sikkert ikke så dumt. Har funnet noen på nettet, svindyre, men med mange muligheter :o)

Skrevet

Vi har sykkelvogn som du kan sette meier på. Den er genial. Vi har desverre den "gamle typen" av Nordic king cab eller hva den nå heter- så vår kan ikke brukes som vogn. Men dyr- ja... Har du sjekka prisen på www.hamarprodukter.no? Veldig bra service og ligger rimeligere enn andre som selger samme produkt har jeg sett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...