Gå til innhold

Når sluttet dere å spy????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15+2 i dag. Har vært kvalm siden uke 5-6. Var konstant kvalm, men nå kommer den bare brått heldigvis, men da må det opp også! Uff!

Litt klaging her.. Håper det er over snart! Sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,er det ikke deilig? Huff,føler med deg.. Jeg spøy om morgenen til og med uke 16... Men hender jeg fortsatt brekker meg litt om morran. Det bare kommer ikke no! Håper det slipper taket på deg snart.. Det er virkelig helt jævlig!

Skrevet

Er i uke 22 og har ennda ikkje sluttet å spy....Har vert veeeeldi dårlig det meste av svangerskapet, men begynner heldigvis å bli bedre nå...har egentlig dårlig matlyst å snop,snacks og junkfood frister egentlig lite. syns at frukt er er helt fantastisk;) det positive er vel at jeg ikkje har lagt på meg noe særlig;)

Skrevet

Hei.. Er 16 + 3 i dag og er konstant kvalm og kaster opp. Synes det har blitt verre de siste to ukene jeg. Har ikke matlyst ogblir bare kvalm på tanken, men jeg klarer å få i meg masse drikke og litt frukt. Det er i hvertfall bra.. Håper at det går over snart!!!

Skrevet

Jeg spydde siste gang i uke 17 jeg:)

Er i uke 19 nå. Har ikke v'ært kvalm siden, men brekker meg litt lett hvis jeg blir skikkelig sliten. I det siste har jeg jobbet fulle dager og gjort masse hver kveld fordi jeg endelig fungerer. Det må jeg visst betale for. men det er IKKE så ille som det har væårt, og kun litt brekninger i ny og ne. Hjelper å suge på sukkertøy, så jeg kan ikke klage:)

Det går nok over for deg også!!

Lykke til!

Skrevet

Jeg spøy fra uke 5 til uke 15 sånn ca. Ikke hver eneste dag, men et par ganger i uka. Spesielt om morgenen, og gjerne mens jeg satt på toget (kom meg heldigvis ut derifra).

Jeg brekker meg fremdeles hvis jeg pusser tenner, men har ikke spydd siden jeg var 14+2.

Det slipper nok taket snart skal du se.. :)

Skrevet

Sist kastet jeg opp fra uke 5-6 og det varte resten av svangerskapet:-) jippiii...NOT

Skrevet

Jeg er enda kvalm, men har ikke kasta opp den siste uka. Jeg har blitt gradvis bedre fra uke 10, er nå begynt på uke 13. Det jeg merker er at dersom jeg blir sliten kommer kvalmen. Dersom jeg jobber mye en dag eller to, eller har mange møter (psykisk stress) på jobb en dag, så blir jeg kjempedårlig dagen etter. Så pass på å få nok søvn, og ikke slit deg ut dersom du jobber.

Lykke til.

Skrevet

hei er i 18 uke..og har ikke sluttet enda :( kastet opp hver eneste dag fra uke 5...

Skrevet

forrige uke var en bra uke for meg, nesten ikke kvalm i det hele tatt. nå 20+1 er jeg super kvalm og klarer ikke å holde på frokosten... ikke morro. litt klaging herfra også, gud kan det ikke forsvinne snart?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...