Gå til innhold

Penger......hva har man rett på????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder ikke meg.

 

Ei venninne er gravid.Hun har utvidet permisjonen sin til feb 08 (da blir datteren 2 år)

Babyen kommer i mai...så hun rekker ikke å jobbe no serlig før det.Hun tar ekstravakter på kveldstid nå.

Har hun krav på permisjonspenger da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har kun krav på permisjonspenger hvis hun jobber 6 av de 10 siste månedene før permen starter.

Hvis ikke blir det bare engangsbeløpet.

Skrevet

Men har hun krav på penger så lenge hun er i permisjon fra sin stilling og bare jobber 6-7 vakter i mnd??

Skrevet

ja, men bare ut fra ekstravaktene

Skrevet

Ja, hun har krav på permisjonspenger dersom det hun har krav på overstiger engangsstønaden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...