Bare jeg er meg :o) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Gjelder ikke meg. Ei venninne er gravid.Hun har utvidet permisjonen sin til feb 08 (da blir datteren 2 år) Babyen kommer i mai...så hun rekker ikke å jobbe no serlig før det.Hun tar ekstravakter på kveldstid nå. Har hun krav på permisjonspenger da??
It's all about me Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hun har kun krav på permisjonspenger hvis hun jobber 6 av de 10 siste månedene før permen starter. Hvis ikke blir det bare engangsbeløpet.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Men har hun krav på penger så lenge hun er i permisjon fra sin stilling og bare jobber 6-7 vakter i mnd??
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 ja, men bare ut fra ekstravaktene
krabbetrollet Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ja, hun har krav på permisjonspenger dersom det hun har krav på overstiger engangsstønaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå