StoltMammaForFørsteGang Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei. Jeg trente spinning 1-2 ganger i uka før jeg ble gravid. Stort behov for hvile/søvn har ført til at jeg ikke har trent noe siden i april, bortsett fra gåturer. Lurte på om jeg skulle ta opp igjen spinninga, men er usikker på hvorvidt det er smart mtp bekkenet etc. Noen med erfaring?
vipsen*en av hver* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Fikk beskjed at det kunne jeg bare trene i vei med så lenge jeg ikke synst det var ubehagelig.. så jeg skal på spinning i morgen..
brud Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hei! Trenar sjølv spinning. Er avlastande for bekken i forhold til andre treningar... Treng jo ikkje kjøre med full intensitet, (pga kroppstp). Men herleg å svette sjølv med veksande mage:) Etterkvart som magen veks får ein skru opp styret, så ein sit godt. God trening:)
Jordbæret <3 Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg trente spinning selv om jeg hadde bekkenløsning. Det er viktig å ikke ha for stor belastning på, og det kan også være ubehagelig å stå og sykle. Dersom du er sterk nok, kan du låse bekkenet når du står, slik at du ikke får så stor bevegelse i hoftene. Dette er kjempefin stabiliseringstrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå