Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Er i min 29. uke (28+1) og har de siste ukene fått veldig ömme pupper igjen? Hva kan det komme av? Noen i samme situasjon?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Dette går i rykk og napp. De vokser og synker og er ømme og er numne. Alt er normalt. Mine svangerskap har vært veldig ulike vedr. brystene. Men det er nok melkekjertlene som modnes....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå