Gå til innhold

Sier dere daglig "jeg elsker deg" til partneren deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stort sett...og så krangler vi mye he he

Skrevet

Jepp, hver gang jeg snakker med mannen min :-)

Skrevet

Hvertfall èn gang til dagen :)

Skrevet

Stort sett hver dag ja...

Skrevet

Aldri! Høres helt håpløst ut på trøndersk:)

Skrevet

Nei, liker ikke å si den setningen i det hele tatt, så her blir det "glad i" i stede :-)

Skrevet

vi sier heller at vi er glad i hverandre

Skrevet

Jepp OFTE!

Og alltid minst en gang før vi sovner. Nattakyss og jeg elsker deg må til før natta setter inn.

Skrevet

Han sier det to hundre og tredve tusen ganger om dagen, jeg er ikke like flink.

Ikke fordi jeg ikke mener det eller glemmer, men fordi jeg synes det blir litt for mye av det gode til tider. Men det går da ikke an å si "ikke si det så ofte er du snill" gjør det vel.......

Skrevet

jada, å flere gang åsså.. har ikke telling...

Skrevet

Intensity; Akkurat som jeg skulle sagt det selv! Kan bli litt for mye av det gode..... Blir liksom litt oppbrukt.

Men, tilbake til spørsmålet, ja-det blir brukt flere ganger her i huset hver dag.

Skrevet

Vi sier nok oftere "glad i deg" enn "jeg elsker deg", men begge deler blir brukt daglig. Fra oss begge.

Men det irriterer meg litt, for det blir bare en "frase", som ikke har noe særlig mening akkurat der og da.

Det er de få gangene hvor han sier "Jeg elsker deg", og jeg virkelig kan se at han mener det, som betyr noe.

Skrevet

Minimum 1 gang om dagen, og i hvertfall ved leggetid...da sier vi elsker deg og god natt og så blir det en liten suss;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...