MinTurNå Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Det kan kanskje virke litt dumt å spørre om dette, men nå har jeg forsøkt å bli gravid i 1 år og det begynner å bli viktig for meg å vite om jeg KAN bli gravid... Jeg hadde normale sykluser fra juli til januar. I januar hadde jeg symptomer på graviditet; ømme bryster, trøtt og småkvalm, gikk og smårapet ei hel uke (noe jeg aldri gjør til vanlig). Jeg rakk aldri å teste før jeg fikk menstrasjonen, men den kom litt senere enn den pleier. Blødningen var ganske normal, men etterpå ble mens-syklusen min helt vill. Hadde først en periode på 90 dager (!!!) så på 70 dager. Nå tror jeg at syklusen endelig begynner å nærme seg normalisert igjen... Riktignok med eggløsning på dag 21, men det er en seier for meg:-) Jeg blir glad for alle svar!!! Jeg begynner å bli så lei nå... Klem til dere alle
ticalinda Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det er en rimelig stor sjanse for at du var gravid. Jeg opplevde det samme for 2 pp siden, og selv om jeg ikke vet, så er jeg overbevist om at jeg var gravid, men mistet tidlig. Det kommer nok til å gå bra skal du se:)
MinTurNå Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 takk for trøst:-) Joda, det kommer nok til å gå bra!!! Jeg er optimist mesteparten av tiden, men noen dager kommer det snikende litt angstfylt "blir det ALDRI min tur"??? Det hjelper litt å se at jeg ikke er helt alene, selv om alle mine venninner har fått både 1 og 2 barn i mellomtiden... hehe, nesten iallefall:-) Nå har jeg tre venninner som fødte i mars/april, og jeg kan trøste meg med at jeg iallefall får sove godt om natta!!! He he:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå