Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 I dag kjøpte jeg en Reimatec "regensburg" i str 86 til snuppa siden hun er kun 80 cm lang.. Når hun prøvde den hjemme var den faktisk akkurat passe. Skal å bytte i 92 i morgen for den var jo nesten kort i ryggen til henne?!? Trodde disse var store i str jeg? Men det er kanskje like greit at jeg må bytte for ejg burde vel kanskje kjøpe modellen som heter "Elm" eller "Espo" istedet? Noen med erfaringer om hvilke modeller som er best?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 Tar på meg jobben å dytte jeg :-) Det må jo være noen med erfaringer her?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Dytter jeg, for nå må jeg jo snart ut å bytte..
Nusseline♀♀♂ Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Prøvde str 80 på min sønn i går, han er 81 cm lang (målt i går på hs). Han hadde litt å gå på i den ennå, men den holder nok ikke til våren tror jeg. Men hvordan 86 kan være for smått for jenta di på 80, det kan jeg ikke skjønne! Vet ikke om det er noe forskjell på modellene..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Den er for lang på armene, og litt på bena(men det går), men ryggen er jo så kort. Fikk henne til å bøye seg i den, og da var det ikke noe å gå på. Så hvordan den skal holde når hun får mer tøy under eller vokser aner jeg ikke. Så¨må nok ut å kjøpe 92. Hun er nok lang i ryggen for vi bruker 92 i body, mens hun har 80 i bukser.. Men noen som har erfaringer med de andre modellene??
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Har samme modell som deg til snuppa på snart 3 - og hun trenger ikke større enn str 92, er ca 90 cm selv. Synes Reima er veldig store i størrelsene jeg. Kanskje din rett og slett er feilmerket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå