villemo Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Lurte på bare på om det er noen her inne som skal på BIM-treff i Molde på torsdag??Har fri på torsdag, så lurte på om jeg kanskje skulle ta meg en tur:-/
2gullklumper Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hmm kanskje jeg skal ta meg en tur... har ikke vært med før, men sikkert kjekt likevel....
snart mamma t 2:-) Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 er det mange som bruker å komme da?er det jenter som er gravide eller med barn,begge deler?..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Er det BIM treff i Molde altså?
2gullklumper Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Er det på blå det pleier å være?
villemo Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 Jepp er BIM-treff i Molde på Blå kl.12.00!Har aldri vært der selv heller, lurte derfor på om det var noen her som skulle!Hadde vært artig og møtt andre i området, så får se om jeg klarer og psyke meg opp til og ta en tur, er nemlig LITT for beskjeden av meg....så det er pinadø ikke sikkert jeg tør...menmen! Er forresten både for dem som er gravid og dem som har fått!Står inne på BIM-treff linken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå