It's all about me Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Vet om www.billigetester.no, men det må vel være noen fler.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 har den samme, bare dansk side med .dk på slutten. der slipper man iallefall porto når man bestiller for over 150 var det vel... ellers finnes det ikke billigere tester på nett, ikke som jeg har vært borti iallefall
Mamsen og lillegutt! Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Bare for å prike litt hehe siden heter www.billige-tester.no altså med bindestrek ;-)
Mamsen og lillegutt! Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 her er en side til www.lavpris-tester.com
It's all about me Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Takk, da skal jeg se litt der også. Blomsten og bien -ønsker spire: Kommer inn på samme siden uten bindestreken også.....bare for å pirke litt, ha ha ha.
Mamsen og lillegutt! Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Ja eg prøve det eg og etter eg hadde skrevet det. Og det gikk med begge adressene. hihihihi håper du finner noen tester du vil kjøpe :-)¨lykke til med kjøpet
It's all about me Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 Takk, har bestilt nå. Må bare vite, kan ikke satse på flaks lenger etter mange måneder forsøk. Krysser fingrene nå, XXXXXXXXXXXX )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå